dem0 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei! Jeg skal kjøpe meg Cooler Master Real Power M620, 620W PSU, men jeg er litt usikker på om det passer til hovedkortet mitt. Hovedkort Noen som vet om det psu'en passer? Og i samma slengen, er 620W nok til Radeon 5850? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 At det passer til hovudkortet er ingen problem. Angånde kabinettet er ein annen sak. Er det eit packed bell Kabinett du har som på biletet? Du kan alltid sjå sjølv om det er plass med at du måler opp plassen der strømforsyningen er og at lengden på grafikkortet ikkje overstige plassen i kabinettet. Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 At det passer til hovudkortet er ingen problem. Angånde kabinettet er ein annen sak. Er det eit packed bell Kabinett du har som på biletet? Du kan alltid sjå sjølv om det er plass med at du måler opp plassen der strømforsyningen er og at lengden på grafikkortet ikkje overstige plassen i kabinettet. Skjermkortet passer ikke til kabinettet, har målt det. Så jeg har bestilt et cooler master kabinett. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå