Kildalen23 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hei, jeg har et problem med SpeedTouch 780 modemet mitt. Har probler med at jeg ikke klarer å åpne portene til de spillene jeg ønsker å åpne portene til. pluss noen problemer med innstillingene på modemet. Spillene jeg ønsker å åpne er Call of Duty MW2, NHL, FIFA. (Har problemer med at jeg ikke får spilt f.eks partygame, spilt mot venner med unntakt av noen) Jeg har vært endel inne på denne siden www.10.0.0.138, hvor jeg kommer inn på modemet hvor jeg kan legge til spill de forskjellige maskinene jeg ønsker. Har prøvd å følge de guidene som ligger på telenor, mulig det er at jeg ikke klarer å åpne porter osv. der jeg tror problemet ligger. Men første gang jeg var inne på denne siden, hadde jeg denne UPnP, da fikk jeg opp en liste over mange forskjellige spill jeg kunne legge til. Men denne listen er nå borte, har prøvd å restarte modemet til fabrikkinnstillingene. Dette hjalp heller ikke. Er det noen som vet om jeg kan få tilbake den listen, er det god grunn for å få byttet modemet mitt med telenor? Eller vet om noen modem jeg bør kjøpe evt for å åpne porter enkelt. Noen som vet hvilke porter som er til de evt spill siden den UPnp listen ikke eksisterer. Dette gjelder PS3! Endret 31. januar 2010 av Kildalen23 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg regner med at alle spillene er på steam, isåfall er en lignende tråd her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198970&hl= Lenke til kommentar
Kildalen23 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg regner med at alle spillene er på steam, isåfall er en lignende tråd her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198970&hl= Får jeg brukt de portene når dette gjelder PS3. glemte å skrive det i posten! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ok, det har jeg desverre ingen erfaring med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå