LFCadrian Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei alle sammen, Jeg bor fortiden i Sogn studentby og problemet mitt er at jeg har en Playstation 3 og jeg vil koble den til nettet. Jeg leste at jeg trengte en switch for å få den på nett sammen med pc'en min. Jeg kjøpte meg en switch(Jensen Fast ethernet switch, 5 ports - 10/100 mbps)og jeg fikk koblet den til Pc'en og ps3 min ganske raskt og lett. Alt fungerte som det skulle helt frem til i går. Da stoppet alt opp og for å få tilgang til internett så måtte jeg koble alt fra hverandre og koble pc'en direkte til veggstikket. Nå som jeg prøver å koble alt opp mot hverandre som før så går det ikke. Hver eneste gang, uansett hvordan jeg kobler smitchen mot pc'en så står det at nettverket ikke blir godkjent, og jeg blir begrenset på alle måter. Kan dere fortelle meg hvordan jeg skal få switchen til å fungere igjen? Jeg tviler på at det er noe galt med den ettersom den har funket, og det ganske bra. Jeg setter pris på alle svar =) Mvh En student som vil spille! =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå