Olum Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har en laptop jeg ikke er sikker på kan klarer å kjøre MW2, og jeg har ikke tilgang på den stasjonære før neste uke. Kan jeg installere spillet på begge PC-ene og spille live på begge om jeg bruker samme konto? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Det skjønner jeg Greia er at jeg veksler mye mellom å sitte på en laptop og en stasjonær og da hadde det vært fint om jeg kunne spilt på begge. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Takk for raskt svar Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Et spørsmål til. Jeg er usikker på om laptopen min kan kjøre spillet. Jeg har en Compaq Presario CQ71 Notebook. 3GB RAM, Celereon Dual-Core T3000 @1,80GHz. Lenke til kommentar
sondre07 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Et spørsmål til. Jeg er usikker på om laptopen min kan kjøre spillet. Jeg har en Compaq Presario CQ71 Notebook. 3GB RAM, Celereon Dual-Core T3000 @1,80GHz. det går fint å kjøre spillet, bare ikke bruk den aller beste grafikken Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Det gikk tydeligvis ikke. Skrudde av alle unødvendige prosesser og satte på laveste grafikk, men lagget som f*** fordet. Prosessoren sto og stanget på 100%. Nå installerer jeg den på stasjonære da, så får vi se om det går bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå