Lars20 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei Nå inatt innstalerte jeg Modern Warfare 2 på dataen min, men det vil ikke fungere! Jeg opner mw2 multiplayer og kommer fint inn på den første menyen, men når jeg trykker play der, lukker spillet seg og jeg havner på skrivebordet... PLs hjelp! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er dette en lovlig kopi av spillet? Lenke til kommentar
Lars20 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Ja, det er en bruker jeg låner av en kompis som har kjøpt det lovlig. Hos ham funker det fint men ikke hos meg Lenke til kommentar
Lars20 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Noen som kan hjelpe? Jeg re-innstalerer nå for å se om det hjelper Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Du er altså inne i spillet og trykker play? Hvis det er slik kan du sjekke følgende: 1) Du er den som er pålogget steam-brukeren og ingen andre. Altså at din venn eller noen andre ikke har logget seg på etter deg. 2) Se etter om nettverkskortet ditt er oppdatert. 3) Samme med grafikk kortet ditt. Hvis alle disse tre tingene er i orden aner jeg ikke hva som kan være galt. Lenke til kommentar
Lars20 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, det var sånn, men de tingene har jeg allerede sjekket... Men nå etter at jeg re-innstallerte kommer jeg ikke inn på den menyen hvor jeg trykket play engang.. :S Lenke til kommentar
Lars20 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Absolutt ingen som kan hjelpe? :O Det som skjer er at den oransje "skjermen" kommer opp, forsvinner igjen, også skjer det ikke noe mer... Uendelig takknemmelig viss dere vet problemet!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå