Ratleto Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Broren min skal ha seg ny bærbar, og har gått seg vill i jungelen av utgaver som finnes. Prøver så godt jeg kan å hjelpe, men jeg går meg omtrent like vill... Helt umulig å få noen god oversikt over bærbare, synes jeg. Ting som er viktige: -Blu-ray -Stor skjerm -God nok CPU og GPU til spilling Nesten som en erstatning av stasjonær, altså. Han er villig til å legge ut opptil 11.000,-. Er det noen som har en anbefaling av noe slag? Selv så ville jeg holdt meg til Asus, Lenovo eller Toshiba, men for ham er ikke det så viktig. Han har funnet frem til en mulig maskin, ASUS 16" HD C2DT6600 4/ 320/ GTX260M/ DVDSM/ VC/ BT/ W7HP, men den har 16:9-oppløsning. Har de fleste nyere spill innstilling for 16:9-formatet? Jeg har også funnet frem denne siden til ham, Laptop Video Graphics Cards - Benchmark List, og vurderer å anbefale ham å skrive ut siden, og ikke gå lenger ned på grafikkort-delen enn midt på 2 delen av lista, når han skal velge GPU. Vanskelig å ha oversikten i hodet når man står i en butikk. I alle fall - ønsker anbefalinger. Kom med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå