Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få penisen til å vokse?

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Jeg er en gutt på 14 år, Anonym her (venner har brukere her)

Så hvordan får man penisen til å vokse? Min er 5 cm uerigrert. Jeg har sett 11 åringer med MYE lengre. Så hva er ett tips for å få den til å vokse? Har hørt at trange underbukser får den til å krympe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags operasjoner er det egentlig som gjør penis større? Høres veldig humbug ut, spør du meg.

Operasjoner for å gjøre penis lengre er høyst reellt. Det de faktisk gjør er å flytte deler av svamplegmet som ligger innenfor der hvor penis møter resten av kroppen(hva nå enn det heter), ved å foreta snitt og rett og slett fysisk dra dette ut. Dette er ikke noen operasjon som utføres på 14-åringer. Som 14-åring er man ikke ferdig utvokst, dessuten så er ikke slike kosmetiske inngrep helt uten fare. Tap av potens og ereksjonsevne er ikke helt uvanlig etter det jeg har hørt.

Red.:

Tenkte at noen kilder og linker var på sin plass.

http://www.lommelegen.no/329238/penisoperasjon

http://www.lommelegen.no/330041/penisoperasjon

http://www.lommelegen.no/779505/penisforlengelse

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Jeg er en gutt på 14 år, Anonym her (venner har brukere her)

Så hvordan får man penisen til å vokse? Min er 5 cm uerigrert. Jeg har sett 11 åringer med MYE lengre. Så hva er ett tips for å få den til å vokse? Har hørt at trange underbukser får den til å krympe.

Ikke så mye du kan gjøre med det gitt, og godt er det. Som heterofil mann må jeg bare si følgende: når jeg står i fellesdusjen sammen med andre menn så vil jeg helst at *alle* peniser jeg ser(inkludert min egen) er både slappe og korte. ;)

Forøvrig så er det ikke så stor sammenheng mellom størrelsen i slapp og erigert tilstand. To peniser som har veldig forskjellig størrelse i slapp tilstand kan godt være helt like når de er stive.

Du skjønner, det du trenger er ikke en større slappis, det du trenger er å lære å forsvare deg. Hvis noen slenger med leppa må du ha et bitende skarpt svar klart. Feks 'den er så liten fordi du er en stygg gutt og ikke en naken Jenny Skavlan'.

Lenke til kommentar

Uff og uff @ trådstarter. Det eneste som kan hjelpe deg er nok en sånn her. :fun:

Btw, uerigert størrelse har jævlig lite å si, det er størrelse når den erigert som gjelder. Kan godt ha en mikrotiss på 3 cm når den er uerigert og få et monster av en kuk på 20 cm når den er erigert. Satt litt på spissen ja, men det er omtrent slik. Uansett er du bare 14 år gammel, og kukken din har noen år til å vokse på. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Til Kahuna:

Dette gjelder jo bare deg, uansett. Tror jeg ville fått bank med en slik kommentar, og hva om jeg får stå i dusjen, uten å like noen av gutta. Og de spør hvorfor jeg har stå. Hva skal jeg svare da?

Til Kun10Kroner:

Har aldri onanert.

Lenke til kommentar
Til Kahuna:

Dette gjelder jo bare deg, uansett. Tror jeg ville fått bank med en slik kommentar, og hva om jeg får stå i dusjen, uten å like noen av gutta. Og de spør hvorfor jeg har stå. Hva skal jeg svare da?

Sånn for ordens skyld...blir du mobbet for å ha liten slappis eller er kommer bekymringene fra deg selv? Blir du mobbet er eneste løsning å lære og forsvare seg verbalt. Å være bråkjekk kan være risky men du kan jo alltids prøve selvironi, humor aller bare være laidback. Å rette på innbilte eller reelle feil fører dessverre ingen steder, mobbere finner alltid noe å pirke på.

Du *kan* faktisk fleipe bort en ståpikk også men det er en øvelse for viderekomne*. Jeg kan uansett ikke huske et eneste tilfelle av stå i dusjen fra min skoletid. Jeg *tror* at gutter flest har bedre kontroll over lillemann enn det de tror selv. :)

*Alt1-kikk på en kamerat og si 'dette er litt flaut, du er ikke engang min type'

*Alt2-si 'da jeg fikk såpe i øynene så du faktisk ut som Jenny Skavlan, gidder du å synge full pakke for meg eller?'

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Sånn seriøst, jeg har aldri onanert, hvorfor skulle jeg det?

Konsekvenser for å IKKE onanere:

PS. Har dere hørt om noen som heter Svømmehall? Hvor man dusjer?

Lenke til kommentar
Sånn seriøst, jeg har aldri onanert, hvorfor skulle jeg det?

Konsekvenser for å IKKE onanere:

PS. Har dere hørt om noen som heter Svømmehall? Hvor man dusjer?

Fordi det er digg en gang i blant om du ikke har dama tilgjengelig?

Btw, så mener jeg å ha lest at de som onanerer aldri, eller på annet vis aldri får tømt systemet har letter for å utvikle diverse sykdommer i systemet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...