IntelAmdAti Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 jeg tenkte å lage en stillegående pc uten vifter i, jeg fant ut at dette var umulig for jeg trenger 1-2 vifter til å blåse luft ut av kabinettet. da blir det praktisk med en strømforsyning som har 2 vifter, men hvilken strømforsyning er det som lager minst støy? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=SF320TSD De bråker ikke så veldig mye. Og er ganske rimelig. Og har to vifter. (Den ene drar luft fra CPU'en og den andre slenger lufta ut bak.) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hva med Enermax? utvalget til microplex er her over er viftestøyen som kommer fra viftene. mener det er mulig å regulere det også, det er det iallfall på min. PSU'ene har vel også design anbefalingen fra AMD. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 36 dB på den ene, det blir for mye. jeg går for en helt støyfri pc, skulle gjerne kjøpt PSU uten vifte også men jeg trenger luftgjennomstrømming. jeg tenker å kjøpe en slik Thermaltake 420AD men finner den ikke noe sted. the_ruthless, "bråker ikke så veldig mye", jeg mener litt støy er litt for mye :wink: . Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 www.netconnection.no har den kjøleren jeg ser etter, 25dB støyer den, fullt brukbart! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 the_ruthless, "bråker ikke så veldig mye", jeg mener litt støy er litt for mye :wink: . Vel, forsåvidt... Men etter å ha brukt PC'er neste halve livet, er viftestøy liksom ikke noe man tenker over lengre. Men såklart, blir det for ekstremt, så... Fysj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå