hyp3z Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jeg skal ha en OK Blu-ray spiller. Har per idag en Full-HD Toshiba 42" LCD fra 2008 med HDMI som spilleren skal kobles på. Noen som har tanker rundt denne rimelige spilleren? Snaue 900,- klingen bra i mine ører (og lommebok) :-D *** Edit 16/02: Tok sjansen og bestilte denne. Etter hva jeg har lest er det så og si det samme som BDP3000 modellen, men uten BD-Live og RJ45. Spilleren er kjapp i menyene og har et veldig brukervennlig menysystem. Fjernkontrollen virker billig (høy trykklyd), men er veldig god å trykke på - og med fin størrelse på knapper. Men den går i retur grunnet en del "grain" i bildet. Dette kunne lett observeres i de fleste filmscener som ikke var veldig opplyste. I tillegg støtter den ikke MKV -format, og jeg hadde problemer med å spille av 2 av 3 DivX-filer m/ HD-oppløsning. Video/musikk kan heller ikke spilles av via USB-kontakten, denne er kun for firmware oppdatering. Kun via DVD. Endret 16. februar 2010 av hyp3z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå