Gjest Slettet+3124 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fant fram en veloppdragen bamse som frivillig lot seg avbilde her om dagen. Får en følelse av å tatt en Valium når jeg ser på bildet, det gir meg en stoisk ro! Tja.. Hva synes folket? Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hmmm. Syns nå bildet er litt kjedelig. Klarer ikke å finne noe i bildet som gjør noe med meg. Bakgrunnen ble veldig forstyrrende. Men det er mer individuelt en det har med fotografisk kompetanse å gjøre. Men fin plassering av bamsen. Bevisst bruk av gyldne snitt. Fint skarpt og klart. Mulig du kan komme med litt teknisk info om bilde? Noe spessielt du ville få frem? Bruk av etterbehandling? Hva er gjort i etterbehandlignen osv..? Et helt OK bilde, men det er noe jeg savner Men må si jeg liker det mer enn jeg missliker det. Endret 31. januar 2010 av ZepukkU Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg synes også bakgrunnen blir forstyrrende. Bildet blir også litt kjedelig. Men det tekniske sitter synes jeg. Skarpt og fint bilde. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hva er det som lyser rett bak bamsen? Skjemmer i hvert fall bildet, etter mitt syn. Mulig dett kan fikses i photoshop, uten at jeg har noe greie på det... Endret 31. januar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå