Dellabernt Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jeg kjøpte et xfx radeon hd 5750 512mb kort og jeg ble dypt skuffa, mest pga catalyst og at ati ikke klarer å levere et produkt som fungerer out of the box. Er så mye å forklare så dropper det. Uansett, jeg skal ha et nytt kort og jeg vilha nvidia fordi jeg har gode erfaringer med det. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=485790 Får man igjen for penga på det kortet der ? Duger det? Jeg er så usikker takker for alle svar : ) ser nå at jeg har lagt denne helt feil, bare flytt den : ) Endret 31. januar 2010 av Dellabernt Lenke til kommentar
HValder Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vent heller på Fermi, mulig det blir lansert nye budsjettmodellar når dei kjem. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvis du absolutt vil ha Nvidia, er det ett bra kort. Men du får vanligvis mer ytelse for pengene med ATI kort enn med Nvidia kort. Men som HValder sier, vent på Fermi serien hvis du ikke er utolmodig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå