Moskus Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 God dag! Jeg prøver å finne et trådløst sett med både mus og tastatur, der tastaturet har samme "følelse" som et laptop-tastatur. Jeg hadde et tidligere men har klart å slite det ut(!). Jeg vet ikke helt hva den tekniske betegnelsen for slike tastatur er, og vet heller ikke om noen gode lenger. Det jeg hadde tidligere var Logitech sitt og gjorde jobben godt. Har du et tips, så gi meg gjerne beskjed! På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er vel lavprofil tastatur du mener. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Logitech har noe trådløse lavprofilstastatur. Dog følger det ikke med mus, men det kan du alltids kjøpe utenom. Logitech K340 Logitech diNovo Edge Logitech diNovo for Notebooks Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 "Lavprofil" høres ut som en god beskrivelse, ja! Takk for tipsene! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Mulig jeg misforstår men C520 er vel lav-profil? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Synes det ser ut som et høyprofilstastatur jeg. EDIT: Ved en nærmere titt blir jeg faktisk usikker selv. Enten er det et lavprofilstastatur, eller så er det et tynt høyprofils. Synes tastene ser høye ut, mens resten av sulamitten ser lav ut. Endret 31. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Crap... Jeg får ta meg en tur til en butikk og teste det. Endret 31. januar 2010 av Moskus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå