Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke fram Lokal Tilbkobling

Anbefalte innlegg

Har lastet ned en nøytral XP profesional og brukt produktkoden på Acer veriton 2800 som jeg har....alt går greit inntil jeg skal inn i kontrollpanelet å trykke på ikonet for Lokal tilkobling ...og få pc på nett. .det finnes rett og slett ikke....ok...jeg laster ned alt av driver fra Acer support til minnepenna.. flytter fil fra minnepenna til dokumenter på C.....fremdeles ikke noe ikon for lokal tilkobling og i motsetning til andre drivere er det ikke noe set up å trykke på i LAN Marwell 8,5 for å kjøre i gang...noen råd omhva jeg bør gjøre/eller gjør galt ??

Endret av iscra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet da søren hva som går galt her....får ikke Acer Veriton på nett....så jeg laster ned drivere fra en gammel Dell, tar litt tid...men,men....drar minnepenn over til Acer...pakker ut, men intet ikon, sjekker "legg til maskinvare"....yess 3 gule varslere, blant annet chipset driver...kan ikke brenne cd heller fra Dell pc, noen som vet av en eller annen som holder på med slikt spesielt, butikk el private slik at man kan kjøpe drivere på CD og få dette innstallert korrekt, vært mye plaget med masinen etter jeg la inn Vista, så jeg prøver å få tilbake XP ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...