Bjorn94e Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er det noen som vet om dataen til acer som er like Imac, bare at det er en acer. hadde vært fint med link og meningen deres om den Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) http://news.cnet.com/acers-mac-like-13-inc...e-3935-arrives/ Edit: synes ikke denne ligna så mye på en mac, men det var første treffet som kom på google. Er forresten flere aspire modeller som har samme utseende nå. edit2: sjekk ut travelmate timeline modellene. Endret 31. januar 2010 av trrunde Lenke til kommentar
buitre Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Er det noen som vet om dataen til acer som er like Imac, bare at det er en acer. hadde vært fint med link og meningen deres om den Syns denne er ganske fin, jeg. Den er tilgjengelig i Norge om en måned. Endret 31. januar 2010 av buitre Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Min erfaring med PC er /ragequit, min erfaring med Apple er /lick. Jeg anser Acer for å være et av de dårligere merkene i Windowsverden, men det er mulig at toppmodellene ikke er så ille. Uansett er det greit å kjøpe noe du vil trives med å bruke nesten hver dag, så det første du må bestemme deg for er hvilket OS du skal gå for. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 ^ Da tar du helt feil Det er overhodet ikke noe galt med verken Acer eller Windows. Hvis du ragequitter av å bruke Windows er det tydeligvis fordi ting blir for komplisert eller vanskelig for deg, og det er bare trasig. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Neida, det ble ikke for vanskelig, jeg bare liker å overdrive litt Men jeg syntes generell brukervennlighet i Windows var passe elendig etter å ha brukt Mac i ett halvt år, før det hadde jeg brukt XP i rundt 4 år, så jeg hadde, og har, erfaring fra begger "leirer". Hvis folk liker Windows er det bra for dem, og jeg mener på ingen måte at de heller bør bytte til Mac; men min egen, personlige, erfaring er at mens bruk av Windows ofte føles tungvint, tregt og trist, kan jeg ta meg selv i å faktisk like å bruke OSX. Det skal sies at mesteparten av min erfaring med Windows er fra XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå