Allart Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Da jeg en periode var fokusert på overgang til Olympus E-3 eller E-30 kjøpte jeg bl.a. Olympus FL-36R blits til ca. kr. 1790.- Nå går jeg over til Sony A900 og i den forbindelse lurer jeg på om jeg kan få råd om hva pris jeg kan avertere nevnte blits for? Den er nesten ikke brukt (sammen med EP-1 som jeg beholder). Har noen et tips? Endret 31. januar 2010 av Allart Lenke til kommentar
kaian Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvor kjøpte du den, har du kvitteringen enda? Hvis den er kjøpt i butikk i Norge og kvitteringen følger med, så ville jeg kanskje ha kunnet strekke meg til å gi 1400 dersom jeg var på jakt etter en. Kanskje ville jeg har forsøkt å prute enda litt. Det betyr at dersom jeg skulle ha solgt en sånn nå, så ville jeg lagt den ut for 1400, og latt den få litt tid der, og vært åpen for bud, uten å mase om det. Juster prisen etter hvert dersom det ikke er interesse for den til den prisen du ber om. Hvis du vil ha kontanter fort, så setter du prisen lenger ned. Andre kan sikkert si noe om i hvilken grad den fungerer sammen med Sony, kanskje er det ikke noe poeng å bytte den ut? Lenke til kommentar
Allart Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hvor kjøpte du den, har du kvitteringen enda? Hvis den er kjøpt i butikk i Norge og kvitteringen følger med, så ville jeg kanskje ha kunnet strekke meg til å gi 1400 dersom jeg var på jakt etter en. Kanskje ville jeg har forsøkt å prute enda litt. Det betyr at dersom jeg skulle ha solgt en sånn nå, så ville jeg lagt den ut for 1400, og latt den få litt tid der, og vært åpen for bud, uten å mase om det. Juster prisen etter hvert dersom det ikke er interesse for den til den prisen du ber om. Hvis du vil ha kontanter fort, så setter du prisen lenger ned. Andre kan sikkert si noe om i hvilken grad den fungerer sammen med Sony, kanskje er det ikke noe poeng å bytte den ut? Takk for hurtig og klart svar! Jeg har kvittering, kjøpt hos Japan Foto i Bergen. Alt som nytt. Jeg fant fram kvitteringen nå og det viser seg at prisene har gått ned. Jeg betalte kr. 1990.- Jeg må forholde meg til prisen i dag, så jeg prøver forslaget ditt. Endret 31. januar 2010 av Allart Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 1400 er nok mulig, men jeg tror 1200 er mer realistisk. Hvis du ikke har det travelt så er nok 1400 et greit sted å starte. Lenke til kommentar
Allart Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 1400 er nok mulig, men jeg tror 1200 er mer realistisk. Hvis du ikke har det travelt så er nok 1400 et greit sted å starte. OK, jeg la den ut på Foto.no, og prøver. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kr. 25,- for en annonse på finn.no kan lønne seg. På foto.no vet de gjerne hva de vil betale for ting. Ikke det at du får noe mere ved å avertere på finn, men du når ut til mange flere. Ikke alle som er klar over foto.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå