Gjest Guest_Suze_* Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei! Jeg har en føflekk på kjeven som er i underkant av 1cm diameter. Har hatt den en stund, men for et par år siden fikk jeg for meg at jeg skulle fjerne denne selv. Og kan vel si at jeg brukte noen rimelig uhygieniske, brutale og lite profesjonelle metoder. Dette ble selvfølgelig ikke bra. Føflekken synes fortsatt men det virker som det er blitt en mutasjon av både føflekk og arr i en og samme pakke. Så jeg lurer på om det fortsatt er mulighet for å fjerne denne hos en privatklinikk/fastlege? Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei! Jeg har en føflekk på kjeven som er i underkant av 1cm diameter. Har hatt den en stund, men for et par år siden fikk jeg for meg at jeg skulle fjerne denne selv. Og kan vel si at jeg brukte noen rimelig uhygieniske, brutale og lite profesjonelle metoder. Dette ble selvfølgelig ikke bra. Føflekken synes fortsatt men det virker som det er blitt en mutasjon av både føflekk og arr i en og samme pakke. Så jeg lurer på om det fortsatt er mulighet for å fjerne denne hos en privatklinikk/fastlege? Takk for eventuelle svar. Hei Skulle være god mulighet for det, så lenge du ikke har gått for dypt. Har fjernet noen selv pga at de var potensielt farlige, arret er nesten ikke synlig. Men du vil nok få litt arr hvis du har operert selv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Suze_* Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kjempe bra! :!: Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei har lurt på det der jeg også. Hvis man fjerner en føflekk i ansiktet feks, tar det lang tid før såret heles etter fjerningen ? Jeg tenker i forhold til jobb osv jeg. Må man gå med plaster/bandasje en uke etter feks ? Og er det farlig å fjerne føflekk ? Har alltid lurt på det om det er noe som helst komplikasjoner ved å fjerne føflekk. Noen som vet ? Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fjerna et par føflekker på overkroppen for et par år sida. Det var en helt smertefri operasjon, men jeg har et arr (like stort som føflekken, dog nesten hudfarget) etter den ene. Gikk med plaster over i noen dager etterpå. Så var det over. De tok for øvrig også kreftprøver av det de skar bort, da det er standard prosedyre. Også helt uproblematisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå