Gå til innhold

Lost 6x1-2:"LA X, Part 1 & 2" (USA)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min teori er jo at hydrogen-bomben fungerte i 815 versjon 2.0 og derfor ble øyen sunket ned under vann - og derfor er alt annerledes enn slik det var første gangen. Men ser ikke helt at Black Rock kom midt i øya av den grunn; da øya sank på 1970-tallet(?).

Har ikke vært så aktiv i tråden så langt; mye grunnet at det er for lite/for mye informasjon til å kunne komme med gode tankeganger omkring versjon 2.0 og resten.

Lenke til kommentar

Dæven. Tusen takk for positive kommentarer :)

Det gir meg masse motivasjon til å fortsette å skrive. MrLG: Jeg har egentlig masse å gjøre, men jeg føler en trang for å skrive om Lost hver uke.

Angående The Black Rock, så synes jeg det er litt forvirrende. Først så var jeg en stor believer av Arzt sin teori. En orkan slepte The Black Rock inn i jungelen. Men så hadde vi det nigerianske flyet som tok av i Nigeria, så det var vanskelig å vite. Jeg ble fan av Vile Vortices teorien, så jeg trodde at øya befant seg på flere steder. På slutten av sesong 4 så flyttet øya på seg og da var jeg bombesikker på at det var grunnet øyas flytting, men øya flytter ikke under vann slik at det som tilfeldigvis lå oppa vannet dukker opp igjen under flyttingen. Ellers ville alle fått et lag med regn, fisk og den slags over seg under flyttingen.

Og ikke nok med det, vi så The Black Rock helt fin ikke så langt unna statuen. Så det er ikke lett å si, nei. Regner med at det har noe med den andre tidslinjen å gjøre. Båten ble truffet (derfor har den det hullet i skroget), sank ned til bunns og havnet på øya. Hvordan den eksisterer i den originale tidslinjen, der øya aldri havnet under vann, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Sendes Lost på tirsdager i USA nå eller?

Jeg har hatt omgangssyke og har sett hele sesong 5 (applaus til meg).

Hvor har Juliet lært latinsk? Og har hun vært så lite på øya som vi tror?

Jeg tror latin og japansk har noe til felles. Den japanske superheroen har vært en stund på øya han også, og oversetteren hans, vel, oversetter jo alt. Å lære et språk tar tid - og det er det de har. Det er også masse egyptiske tegn her og der også.

Jeg er veldig interessert i Sayids gjenoppståelse i kommende ep 3.

Er Jacob død og beseiret?

Hvilken krig (Widmores ord) er det snakk om?

Hvem *er* egentlig de gode guttene. Vi husker jo Bens ord; "We are the good guys" i sesong 1 eller 2.

Ilanas gruppe påstår det samme.

Vi følger jo med Jack og gjengen, men er de gode guttene da?

Så er jeg spent på om orginale tidslinja til 815-folka er uavbrutt eller ikke.

Lenke til kommentar
Choekaas: Har du veldig lite å gjøre på fritida?

( :p )

Skal ikke si så mye du da, du har jo tross alt 104 ganger flere innlegg :!:

Vell, men nå hadde han vell kanskje hundre av mine innlegg i ett (i lengde) her da! :p ( han har jo lagd en fuckings novelle!)

Men bra skrevet anyways :)

MrLG: I motsetning til deg så tror jeg flertallet inne på forumet ønsker kvelitet fremfor kvantitet. Halvveis igjennom posten til Choekaas tenkte jeg følgende: "Hmm.. slike poster er det alt for få av her inne. Endelig noen som gjør seg flid i det de gjør :) ". Så slutt å rakke ned på noen fordi de skriver gode poster.

On topic:

Jeg ble overrasket over hvor fort James ville begrave Juliet og måten hun fikk avsluttet denne tidslinjen. Jeg tror det må være noe mer med den scenen der enn hva jeg fikk sett..

Lenke til kommentar
Choekaas: Har du veldig lite å gjøre på fritida?

( :p )

Skal ikke si så mye du da, du har jo tross alt 104 ganger flere innlegg :!:

Vell, men nå hadde han vell kanskje hundre av mine innlegg i ett (i lengde) her da! :p ( han har jo lagd en fuckings novelle!)

Men bra skrevet anyways :)

MrLG: I motsetning til deg så tror jeg flertallet inne på forumet ønsker kvelitet fremfor kvantitet. Halvveis igjennom posten til Choekaas tenkte jeg følgende: "Hmm.. slike poster er det alt for få av her inne. Endelig noen som gjør seg flid i det de gjør :) ". Så slutt å rakke ned på noen fordi de skriver gode poster.

Haha nei ikke misforstå, det var en genial post han lagde, det eneste jeg tenkte var at hvis han lager en så lang post til hver episode, burde han nesten fått betalt for det! Sinnsykt langt og bra, at det nesten er for bra til å gjøres frivillig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...