Rippey Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 i natt den nye kommer? Ja! 4-5 timer igjen til LAX 1 er ute på nett! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Haha, er en fordel å få med seg de første 5 sesongene ja. Hehe, ikke slik ment. Har selvsagt sett de, men burde hatt enda en gjennomgang før jeg begynte på denne sesongen. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 i natt den nye kommer? Ja! 4-5 timer igjen til LAX 1 er ute på nett! Tror du den er å finne på "public trackers" som torrentz.com i 3-4 tiden? Kjedelig om den ikke kommer før i 5-tiden på public trackers.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nå nærmer vi oss vel grenseland over hva som er lov å diskutere her inne, men den er ute i den tiden på private trackere vil jeg tro. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, vet det, men takk for svar. Var ikke meningen å diskutere dette her. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noen som vet når den kommer opp på iTunes i USA? Har amerikansk konto, men usikker om episodene kommer opp minuttet etter den har startet eller om vi må vente en stund. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Haha Frogurt mellom Boone og Locke på flyet. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 MIND=BLOWN Flocke er røykmonsteret! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Wow, han ene nye fyren minte meg om en møkkete hippie-utgave av John Lennon. Å skjer med japansk superstjerne i Lost? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har ikke ord. Her er det rett på. Helt intenst. Helt sykt. Og en helvetes cliffhanger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Så Alpert er faktisk en overlevende av Black Rock, og faktisk en av slavene. Litt wow, der har de godt materiale til en Alpert-sentrert episode(dog de hadde jo det veldig fra før og). Tenkte at cliffhangern kom til å skje. Selv om Sayid alltid har vært en av de største kandidatene til å dø i serien synes jeg. Så lå det veldig i kortene at noe kom til å skje. Og at det var ikke det siste vi kom til å skje av Sayid, samt det flashbacket med Arzt. Liker disse nye Others-folkene, blir spenndene hvordan de klarer seg mot SmokeyMIB. La dere merke til Doyle fra Heroes var med? Tjukkasen i taxien sammen med Claire og Kate. Arzt, Claire, Charlie og Boone tilbake. Tiltross for bare to episoder til nå, er herlig. Dog Claire er jo heltid ifølge undertekstene. Endret 3. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 La dere merke til Doyle fra Heroes var med? Tjukkasen i taxien sammen med Claire og Kate. Jepp. Noe som kanskje vil si at han får en rolle videre? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Vel, er jo med en episode videre. Dog tviler på mer, bare morsomt å se fyren flere steder. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Han hadde jo en rimelig creepy rolle i Heroes, så jeg skvatt litt da jeg sa han bak rattet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Dere burde sjekke ut Jimmy Kimmel i dag. Carlton Cuse og Damon Lindelof er gjestene i dag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har bare leitet over alt etter et sted å se det. Uten hell. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Vel, Jimmy Kimmel har ikke starta og starter ikke før om en time. Evt. har det starta nå nettopp. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Starta vel kl. 6, norsk tid. Lenke til kommentar
TeddyBear Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 fyy fader hvor sykt er ikke dette kanon bra start Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg tenkte faktisk allerede før jeg så disse episodene at han duden i svart på den stranda var røykmonsteret. En ting jeg lurer på, hvorfor var vannet farget brunt inne i tempelet? Kan det være fordi Jacob var død? Og hvordan har det seg at han er i "live" når han er der med hurley? Og hvorfor ser vi to forskjellige virkeligheter? Det virker som om Jack enser at han kjenner mange av de andre folkene på flyene, det samme med noen av de andre. LOST har serr gjort meg helt LOST i hodet Endret 3. februar 2010 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå