Gå til innhold

Lost 6x1-2:"LA X, Part 1 & 2" (USA)

Anbefalte innlegg

Notat: Første episoden er allerede ute på nettet i form av filming av episoden på Lost sin årlige forhånds-premiere på Hawaii. Derfor oppretter jeg tråden. Diskuter i spoilertags inntil episoden er sendt på ABC, førstkommende natt til onsdag. Se dette dette innlegget for link.

Lost er tilbake, dette er virkelig begynnelsen på slutten. Med bare 18 episoder igjen av serien.

Her skal det bare diskuteres episodene "The Incident, Part 1 & 2". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 5). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

Written by Damon Lindelof & Carlton Cuse

Directed by Jack Bender.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mente E00

Den har kommet nå hvertfall. ;)

Så den nå, og det var to-tre scener jeg tror jeg ikke har sett før. :ohmy:

Ene er den hvor Locke møter Jack, og senere blir drept av Ben. Den andre er når Jack er i rommet til Eloise Hawking, og finner hvilken flight som går til øya.

Hvilken episoder er dette? Føles litt kjipt nå å oppdage at jeg ikke har sett alt.

Lenke til kommentar
Mente E00

Den har kommet nå hvertfall. ;)

Så den nå, og det var to-tre scener jeg tror jeg ikke har sett før. :ohmy:

Ene er den hvor Locke møter Jack, og senere blir drept av Ben. Den andre er når Jack er i rommet til Eloise Hawking, og finner hvilken flight som går til øya.

Hvilken episoder er dette? Føles litt kjipt nå å oppdage at jeg ikke har sett alt.

Locke møter Jack og blir drept av Ben i 05x07 "The Life and Death of Jeremy Bentham".

I episode 05x06 "316" får Jack vite at Ajira Airways Flight 316 til Guam vil gå ned på øya og at alle vennene hans må være med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...