Filmvenn Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Notat: Første episoden er allerede ute på nettet i form av filming av episoden på Lost sin årlige forhånds-premiere på Hawaii. Derfor oppretter jeg tråden. Diskuter i spoilertags inntil episoden er sendt på ABC, førstkommende natt til onsdag. Se dette dette innlegget for link. Lost er tilbake, dette er virkelig begynnelsen på slutten. Med bare 18 episoder igjen av serien. Her skal det bare diskuteres episodene "The Incident, Part 1 & 2". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 5). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM. Written by Damon Lindelof & Carlton Cuse Directed by Jack Bender. Endret 31. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 S06 E00 Final Chapter—er dette kun en oppsummeringsepisode? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er den kommet ut? Part 1 er ute i en shitty camrecording. Klarte ikke dy meg selv, måtte bare se hva som skjedde! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Herregud jeg gleder meg. Onsdagen blir orgasmisk. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mente E00 Den har kommet nå hvertfall. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 GLEDER SEG! Blir en lang dag i morgen. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noen som veit om gode streaming-sider? Har erfart at enkelte videoer er dårlig kvalitet og forsinket lyd.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gleder meg. Har veldig lyst til å se episoden "live", men dessverre lang dag på skolen i morgen... Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Begynner kl11, så det passer perfekt=D Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 hæ? klokka 11 i morgen tidlig? Trodde det begynte i USA klokka 21.00 Og det er ikke 14 timers forskjell er det? Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mente at jeg begynner på skolen kl11, så da har jeg god tid til å se den på morran=D Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mente E00 Den har kommet nå hvertfall. Så den nå, og det var to-tre scener jeg tror jeg ikke har sett før. Ene er den hvor Locke møter Jack, og senere blir drept av Ben. Den andre er når Jack er i rommet til Eloise Hawking, og finner hvilken flight som går til øya. Hvilken episoder er dette? Føles litt kjipt nå å oppdage at jeg ikke har sett alt. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mente E00 Den har kommet nå hvertfall. Så den nå, og det var to-tre scener jeg tror jeg ikke har sett før. Ene er den hvor Locke møter Jack, og senere blir drept av Ben. Den andre er når Jack er i rommet til Eloise Hawking, og finner hvilken flight som går til øya. Hvilken episoder er dette? Føles litt kjipt nå å oppdage at jeg ikke har sett alt. Locke møter Jack og blir drept av Ben i 05x07 "The Life and Death of Jeremy Bentham". I episode 05x06 "316" får Jack vite at Ajira Airways Flight 316 til Guam vil gå ned på øya og at alle vennene hans må være med. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Hvordan kan du skippe over sånne viktige scener? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er noe jeg ikke gjorde med vilje da... Shit! Tror ikke jeg har sett episode 5x07! 5x06 husker jeg bare vagt... Æsj, jeg burde vel sett helt fra sesong 1 til 5 før jeg startet på denne. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Haha, er en fordel å få med seg de første 5 sesongene ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå