Gjest g22 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Satt i en samtale her forleden hvor vi diskuterte hverandres gode, og dårlige sider. Jeg ba de andre om å komme med mine to beste, og to dårligste sider. De to dårligste kom med en gang, men de gode satt langt inne. De sa med en gang, "Du er smart/har høy IQ" som en god engenskap. Smart er for faen ingen god egenskap, det er en medfødt ting som ikke har noen ting med personligheten å gjøre. Noen nummer to god egenskap kom de ikke på, og feide lett over til et annet tema når de ikke kom på noe. Kan legge til at dette er personer som kjenner meg ganske godt. :/ Lenke til kommentar
StatusQuo Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Satt i en samtale her forleden hvor vi diskuterte hverandres gode, og dårlige sider. Jeg ba de andre om å komme med mine to beste, og to dårligste sider. De to dårligste kom med en gang, men de gode satt langt inne. De sa med en gang, "Du er smart/har høy IQ" som en god engenskap. Smart er for faen ingen god egenskap, det er en medfødt ting som ikke har noen ting med personligheten å gjøre. Noen nummer to god egenskap kom de ikke på, og feide lett over til et annet tema når de ikke kom på noe. Kan legge til at dette er personer som kjenner meg ganske godt. :/ da får du endre deg til noe som du trives med da? Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Alle har en god egenskap eller to, høres heller litt ut som vennene dine er lite kule. Jeg hadde hatt null problem med å svare på både gode og dårlige egenskaper angående mine venner. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Saken er at jeg ikke føler meg som en "dårlig" person, men at andre ikke kan peke på en eneste god egenskap var litt.. ehm, merkelig. Lenke til kommentar
StatusQuo Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Saken er at jeg ikke føler meg som en "dårlig" person, men at andre ikke kan peke på en eneste god egenskap var litt.. ehm, merkelig. Jeg har to kategorier med venner. Den ene er de "ekte" vennene. Den andre er de jeg finner på ting med. De ekte vennene gjør jeg alt mulig med. Vi prater om personlige ting og kan gi hverandre kompliementer på ting. De venner jeg finner på ting med vil jeg si er enkle venner som jeg bruker f.eks. til å trene med, dra på kino med o.l. men som jeg ikke har noe behov for å bli mer venn med enn det. Spørsmålet blir vel om du stilte spørsmålet til den siste kategorien venner der dette temaet blir for nærgående i forhold til den relasjonen du har med de? Alt er ikke naturlig å ta opp slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå