Faktum1 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei. Noen her som har tips til en god fastlege? Begynner å bli rimelig sliten av den uvitende fastlegen jeg har på Grunerløkka nå. Ser etter en hvor som helst i Oslo. Takk for svar. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tror du kanskje vil få bedre respons i Helse-kategorien på forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=335 Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hei. Noen her som har tips til en god fastlege? Begynner å bli rimelig sliten av den uvitende fastlegen jeg har på Grunerløkka nå. Ser etter en hvor som helst i Oslo. Takk for svar. Jeg hadde lege på løkka selv, dårlige greier. Kan på det sterkeste anbefale Byporten legesenter, koster litt mer, men er helt supert. Du får time på dagen/kvelden etter hva som passer for deg. Endret 31. januar 2010 av PoisonIwy Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Hei. Noen her som har tips til en god fastlege? Begynner å bli rimelig sliten av den uvitende fastlegen jeg har på Grunerløkka nå. Ser etter en hvor som helst i Oslo. Takk for svar. Jeg hadde lege på løkka selv, dårlige greier. Kan på det sterkeste anbefale Byporten legesenter, koster litt mer, men er helt supert. Du får time på dagen/kvelden etter hva som passer for deg. Hadde du han på Grunerløkka legesenter? lol Byporten legesenter er vel offentlig så legetimene blir vel dekka av Frikortet? Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, han var forferdelig. Jeg er litt usikker, tror det er privat, men ta en telefon og hør. De er gull verdt de legene der. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Noen fler forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå