borchgrevink Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har WEP-koden (og routeren har IKKE MAC-filtrering), men får ikke koblet nye iPhone 3gs til nettverket. Andre PCer og eldre iPhoner går det utmerket med. Samme problem med splitter ny iBook også. Noen ideer? Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er du helt sikker på at du skriver koden rett? Jeg har ikke brukt iPhone med WEP men WPA virker som det skal. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 100% til og med prøvd copy and paste... Lenke til kommentar
askare Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har erfart akkurat det samme selv, routeren er en 3COM. 64-bit wep. Når jeg byttet fra 3G til 3GS, så la jeg inn backupen av 3G til 3GSen. 3G'en fungerte fint på dette nettet. Har også prøvd å nullstille nettverksinstillingen men det fungerte ikke. Løsningen er vel å gå for annen kryptering...... Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 *Returnere* Hæ? Gjelder jo alle 3gs... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gjelder alle? Testet flere? Hvis de pluuutselig ikke skulle støtte WEP er det jo sinnssykt rart. Enda flere sperringer? Noe alà ubrukelig blåtann på iPhonen? Som ikke engang kan finne andre mobiler? Og heller ikke sende kontaktinformasjon til andre mobiler? Og kalle iPhone for en smarttelefon er for dumt. Mer som et leketøy. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Wep funke fint på 3GS bruker selv det. Linksys wrt54 Kameraten min sin 3GS funker fint og. Endret 2. februar 2010 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå