pesten Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg lurer på om noen har erfaring med demovarer fra komplett.no? og kanskje fra andre webshoper? Jeg har tenkt å kjøpe meg nytt skjermkort og tenkte at demovare var ett bra alternativ. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 finner alltid et eller annet gøyalt i demo-kategorien når jeg bestiller fra komplett, så det har blitt en del derfra, ja.. stort sett er det helt kurante greier, men i forrige bestilling kjøpte jeg en usb-hub med strømforsyning. åpnet pakken, sjekket at den så grei ut (fant et klistremerke med grunn for retur.. de to pinnene på stikk-kontakten var løse), og jammen var de ikke løse fortsatt. ingenting litt superlim ikke kunne fikse, men dog.. bestilte også et hovedkort nettopp, det kom uten driver-cd og manual. jeg har et tilsvarende hovedkort i en annen maskin, så jeg har både cd og manual fra før.. men for de som ikke har det, er det vel litt kjipt. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har hatt erfaring med et demo-hovedkort. Fungerte fint det. Tror produktene fungerer fint, er vel stort sett bare bundlen som ikke er helt på topp. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 står alltid vis bundelen mangler da kjøpte et hk fra dem demo som fungerte ble over 1k billigere av at det var demo så Lenke til kommentar
GalnemaX Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hmm.. Jeg kjøpte et demobrukt hk fra komplett en gang.. Når jeg fikk det, hadde satt det i pcen og skulle starte, ville det selvfølgelig ikke virke.. Men.. Like greit, sendte kortet tilbake, fikk helt nytt hk tilbake igjen.. Bra service på komplett.no Men.. Har du penger, kjøp heller helt nytt.. 8) Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har plukket opp mye bra demovarer både på komplett.no, hovedsaklig hovedkort. Hvis du ikke trenger kabler, utvidelsesbrakketter til usb osv, er det mye å spare. Hadde en litt kjedelig opplevelse dog; bestilte en p41,8a boxed, samt et "demo/erstaning fra leverandør" abit bd7-raid. I produktbeskrivelsen stod det "obs! KUN KORT" Da jeg fikk pakken var det bare kortet i eska, ikke engang plastikkbraketten som MÅ brukes rundt socket'en for å feste boxed-kjøleren. Det var litt kjedelig... Med litt borring, muttere og skruer var derimot problemet løst...så pytt, pytt.. Sparte 800,- i forhold til nypris... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kjøpte et Asus TUV4x hk fra Psdata, et såkalt "demobrukt kort". Da jeg åpnet pakke, så alt helt nytt ut, alt fulgte med også. Betalte 299,- for det. Kjøpte også et Gforce2 Ti vga-kort samtidig for 200,-, det hadde vært montert, det var skrumerker på festet. Alt funket perfekt. Så jeg har ikke betenkeligheter med å kjøpe "demobrukt/erstatningsvare fra produsent" hos noen av de seriøse datashoppene, tror ikke de tar sjansen på å svindle kundene sine, til det er jungeltelegrafen for farlig, det ville ryktes fort, bla. her på forumet. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Demobrukte varer er som oftest med uten noe ekstra, med mindre noe annet står. Kjøpte et TI4600 skjermkort demobrukt, og det fungerte veldig bra. Fikk faktisk med driver-cd, selv om det stod KUN kort. Kortet har tv-inn, men for å bruke det så trenger man en ledning sak, noe som ikke fulgte med. Ringte komplett.no, og de hadde en på lager som de sendte til meg med en gang. Glimrende service. Jeg vil annbefale å kjøpe demobrukt hvis det er en vesentlig prisforskjell. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 på psdata nå er det svinbilllige hovedkort og sånt, så noen som var satt ned med over 50 - 60% enda det fulgte med bundle på flere av dem og de var i bra stand. men det var ofte erstatning fra leverandør så det var gode som nytt vurderer å kjøpe noe derfra Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Demobrukte saker skal selvsagt fungere som normalt, og du har garanti. Så det skal ikke være noe problem å kjøpe det. Har sel et demobrukt hk i min maskin. Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Bestillte 3stk IBM 60GB 180GXP demo disker til 500kr/stk. Alle var nye/forseglet. :smile: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har PSdata demovarer? Finner de ikke :o Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 det står under lager salg litt under selve menyen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 det står under lager salg litt under selve menyen Se der ja Spænk U! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå