S.Hafsmo Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg kjøpte en HTC Tattoo til fruen i desember som julegave, og denne har forsåvidt fungert greit de ukene hun har hatt den, men i det siste har den ikke alltid vært helt samarbeidsvillig. Av og til når jeg prøver å ringe henne er det helt stille i 25-30 sekunder før jeg kommer direkte til mobilsvar. da har mobilen godt med både dekning og batteri. kan ringe flere ganger når dette skjer uten å komme igjennom. venter jeg derimot en liten time kan jeg plutselig komme igjnnom uten videre problemer. problemet oppstår forresten og når andre ringer. ikke bare når jeg ringer. noen teorier? mobil eller operatør (OneCall)? Lenke til kommentar
HyperJedi Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg kjøpte en HTC Tattoo til fruen i desember som julegave, og denne har forsåvidt fungert greit de ukene hun har hatt den, men i det siste har den ikke alltid vært helt samarbeidsvillig. Av og til når jeg prøver å ringe henne er det helt stille i 25-30 sekunder før jeg kommer direkte til mobilsvar. da har mobilen godt med både dekning og batteri. kan ringe flere ganger når dette skjer uten å komme igjennom. venter jeg derimot en liten time kan jeg plutselig komme igjnnom uten videre problemer. problemet oppstår forresten og når andre ringer. ikke bare når jeg ringer. noen teorier? mobil eller operatør (OneCall)? Jeg har nøyaktig samme problem. Samme telefon, samme operatør. Inntil videre mistenker jeg begge, men fant du noen gang en løsning? Lenke til kommentar
S.Hafsmo Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 vel, jeg slo av 3G på Tattoo'en, etter det har jeg ikke opplevd det problemet. tror rett og slett Tattoo har voldsomt dårlig dekning, og har "vanskelig" for å veksle mellom 3g og vanlig gsm når dekningen er dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå