faaeri Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå finnes det en standard. Les mer Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 De norske løsningene har stort sett dårlige muligheter for å hente hjem igjen bildene. De låser også bildene opp mot bruk kun på egne sider. Jeg mener at når man skal betale for lagring, så burde man også ha full kontroll på bruk av bildene. Jeg ville heller lastet opp til Flickr og Photobucket og hatt en dobbel sikkerhet i forhold til lagringen. Som en bonus har jeg da tilgang på ett utall 3. partstjenester også. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 "sikker innlogging/utlogging", men ikke et ord om kryptering av de lagrede dataene? Lenke til kommentar
hausnes Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tips: Brukar sjølv "bildenettstaden" Expono, som blant anna er tilgjengeleg på norsk. Kan laste opp så mykje ein vil for ein sum pengar, og enkelt laste ned i orginal mappestruktur ved hjelp av eit lite program dei har laga. Forøvrig er all opplasting mogleg å integrere med dei fleste program, som Picasa, Windows Live, Adobe Lightroom, iPhoto, osv. Berre godord om denne tjenesten frå mi side. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Selv har jeg brukt carbonite en god stund, og det fungerer veldig greit - http://carbonite.com/ Har rundt 90GB hos dem nå (backes opp automatisk ut i fra hvilke foldere/disker jeg angir) og betaler vel knapt nok 30 kroner i måneden for tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg