sharkbite Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tenkte jeg skulle lage en post om youtube....og hva er din youtube og hva poster du der? jeg lagde en ny noen dager siden.... somerandomuploads..... har bare noen kjedelige småfilmer der jeg filmer akvariet og katten.... men skal snart kjøpe nytt bedre kamera=) post hva din youtube heter og hvilke ting du laster opp..... så kanskje du får noen subs plz si fra om det allerede er innlegg om dette.... Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tenkte jeg skulle lage en post om youtube....og hva er din youtube og hva poster du der? jeg lagde en ny noen dager siden.... somerandomuploads..... har bare noen kjedelige småfilmer der jeg filmer akvariet og katten.... men skal snart kjøpe nytt bedre kamera=) post hva din youtube heter og hvilke ting du laster opp..... så kanskje du får noen subs Meretepiah - jeg poster joik (; Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 thesurvivalguide101 - Jeg poster Fallout videoer. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) www.youtube.com/bloodspiller30 spill videoer, unboxing videoer, + masse random ting ;p Endret 10. februar 2010 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 http://www.youtube.com/user/0w3dm4g3 Poster litt forskjellig, for det meste spill videoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå