Nikkor Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har DVD på den bærbare, og vil jo gjerne se litt støre bilde F.eks på en tv. Men problemet er når jeg kobler S-video kabelen fra Pc'en til Tv, fungerer bilde bare vis jeg har ett lite bilde på tv'en. Men når jeg maksimerer bildet blir bildet svart. Vis jeg deretter klikker bildet tilbake, altså til "lite" bilde, blir bildet svart. Noen som vet hva som kan være problemet? Innstilinger Osv... Blir veldig glad for svar Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Ingen som vet svaret eller? Blir veldig glad for svar :smile: Lenke til kommentar
Mogge Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg vet, jeg vet Nå vet jeg jo ikke hvordan skjermkort du har da. 1.Høyreklikk på desktop 2.Velg "Egenskaper" 3.Velg "innstillinger" 4.Så "avansert" 5.Der skal du finne skjermkort programvaren. Der hvor du velger "kloning" (slik det er hos meg hvertfall) må du velge TV`en som "standardskjerm". Og vips (så skal du hvertfall) få kjørt fullscreen på TV`en, da sannsynligvis ikke på pc`en. Håper du får det til :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå