Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama til bestevenn er så altfor irriterende.

Gjest Gjest.TS

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest.TS

Hei!

Kjæresten min og bestekompisen hans bor sammen, å kan vel også si at jeg å han har blitt ganske så bestevenner.

Den siste tiden har vennen vår begynt med ei jente (16år) han selv er 22. Dette har ikke vært noe problem for meg, synes det er litt stor aldersforskjell men det er nå så. Moren til jenta er veldig streng, og hadde aldri godtatt at de kunne vært sammen, så derfor har vi i de siste helgene sagt til foreldrene hennes at hun kan komme å besøke meg mens vi egentlig sover hos guttene.

Da kom problemet, jeg har alltid sett på hun som en 18-19 åring (er selv 19) men dette var da fram til jeg ble kjent med henne, for hun oppfører seg virkelig merkelig. Virker nesten som om hun er kjempe dum med vilje, hun la seg under pc stolen min og pillet på tærne mine i går samt la seg på gulvet å slafset tyggis som en liten unge på 10år. Slike småting begynner det å bli mye av, og kompisen min som jeg alltid har likt og syntes var utrolig kul, skifter helt personlighet når hun kommer. Han blir frekk, han sitter å klager å kommentere ALT når vi f.eks ser en film (noe han aldri ellers ville gjort) og når vi ser filmer jeg VET han liker så liker han den plutselig ikke lengre når hun er i nærheten.

Alt dette her gjør det nesten uutholdelig for meg og være i samme rom som dem og kjenner jeg blir småkvalm av det. Før jeg hadde rokket å si noe til kjæresten min, kom han og fortalte ca det samme til meg.

Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal takle dette hvis de blir mye mer sammen nå, jeg føler ikke jeg har noen rett til og komme å fortelle at jeg ikke liker henne og ikke vil at de skal være sammen..

Sitter her å er superfrustrert, har egentlig ikke så mye å spørre om jeg ville bare få ut alt..

Bruker forresten gjestefunksjon grunnet vennen min er på forumet her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm. Det er nok i utgangspunktet ikke rett av deg å si at du ikke liker det, men du kan jo snakke med vennen din om det du opplever som traumatisk ang. denne jenta. Hvis han alikavell vil være sammen med henne er det vell mest modent av deg å respektere hannes valg, som venn. Ingen sier at du må like denne jenta, men av respekt ovenfor vennen din kan du i det minste ''late'' litt som.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest.TS
Hm. Det er nok i utgangspunktet ikke rett av deg å si at du ikke liker det, men du kan jo snakke med vennen din om det du opplever som traumatisk ang. denne jenta. Hvis han alikavell vil være sammen med henne er det vell mest modent av deg å respektere hannes valg, som venn. Ingen sier at du må like denne jenta, men av respekt ovenfor vennen din kan du i det minste ''late'' litt som.

Nei, har ingen rett til det. Tror ikke jeg blir å tørre heller, er redd for at han skal bli så sur for han har gjort VELDIG mye for meg å kjæresten min. Så har sittet her hele helga å bitt tennene sammen. Er vel ikke annet å gjøre en å bare respektere det.

Lenke til kommentar
Nei, har ingen rett til det. Tror ikke jeg blir å tørre heller, er redd for at han skal bli så sur for han har gjort VELDIG mye for meg å kjæresten min. Så har sittet her hele helga å bitt tennene sammen. Er vel ikke annet å gjøre en å bare respektere det.

Du skal jo ikke bare sitter der å late som ingenting heller, du burde kanskje si ifra hva som plager deg, til vennen din. Men om du ikke får til dette, har du jo typen din å snakke om.

Husk uansett, denne jenta aner ikke hva du _egentlig_ syntes om henne. Kanskje du kan si ifra til henne på en vennlig måte?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente_19_*

Jeg skjønner akkurat hva du mener, bortsett fra i mitt tilfelle er den irriterende jenta søstera til kjæresten min. Hun er helt utrolig irriterende til tider, jeg har nesten ikke ord. (Hun er 16.) Har vært sammen med typen i noen år nå, og hun blir bare mer og mer irriterende. Men hva kan jeg gjøre? Alt jeg kan gjøre er å bite tenne sammen og tåle det (og prøve å være så lite med henne som mulig uten å være frekk. =P ) Eneste som er en trøst, er at kjæresten min syntes hun er like irriterende. Eneste er at hun er søsteren hans, så han har liksom ikke noe alternativ, og han er jo veldig glad i henne, da de er søsken. Må innrømme at jeg gleder meg til typen og jeg flytter sammen, slik at vi i det minste har vårt eget sted et stykke unna. Bare bit tennene sammen, så blir forhåpentligvis kompisen din lei etter en stund, han og. Alternativt vokser hun opp av å være med dere, som er noen år eldre. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...