Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hva mener du? -- Jeg spurte her om dagen en som sitter høyt oppe i Staten, om vi mennesker som ser på tv, leser bøker og skriver historier på nett. Hva er det Staten _egentlig_ driver med. Hjernevasker dem oss? Da svarte han kort og enkelt "Kari og Ola Nordmann er en fasade" Les dette: http://www.nyhetsspeilet.no/2009/10/politi...ngeriket-norge/ "Historien om Fredrik Vollan" Obs: Også vært fint om du kunne sagt hva du mener ang. reptiles (om du har hørt om dette) Endret 31. januar 2010 av Madebyme Lenke til kommentar
HValder Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Du må gjerne spesifisere kva du faktisk spør om. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Du må gjerne spesifisere kva du faktisk spør om. Sånn. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Såå...Det er konspirasjonsteoriar du er ute etter? Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Såå...Det er konspirasjonsteoriar du er ute etter? Stemmer det. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nyhetsspeilet tror jeg ikke du skal bry deg så mye om hva de skriver, det er for det meste eventyr historier Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Nyhetsspeilet tror jeg ikke du skal bry deg så mye om hva de skriver, det er for det meste eventyr historier Det er det nok ikke. Fredrik Vollan var bestekompisen til broren min =) Kjenner til Fredrik Vollan godt selv, og hva som hendte med han, er som det står der. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Latterlig. Ser at det ofte er snakk om hemmelige satanistiske sirkler, satanistiske Illuminati-nettverk og lignende. For å si det sånn, man kan ikke bare si at det er satanister fordi de er jævlige! Hadde vi hatt skjulte sataniske nettverk med politisk makt, ville alle som hadde noe med Illuminati vært henrettet. Statskirken ville ikke ha eksistert og kristendommens dominans i det norske samfunn hadde ikke vært i nærheten av hva vi ser idag. Slutt å gi satanister skylden hvis det er noe som er galt! Det er tydelig nok at hvis de med makt har noen tro, så er det troen på Jesus! Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Latterlig. Ser at det ofte er snakk om hemmelige satanistiske sirkler, satanistiske Illuminati-nettverk og lignende. For å si det sånn, man kan ikke bare si at det er satanister fordi de er jævlige! Hadde vi hatt skjulte sataniske nettverk med politisk makt, ville alle som hadde noe med Illuminati vært henrettet. Statskirken ville ikke ha eksistert og kristendommens dominans i det norske samfunn hadde ikke vært i nærheten av hva vi ser idag. Slutt å gi satanister skylden hvis det er noe som er galt! Det er tydelig nok at hvis de med makt har noen tro, så er det troen på Jesus! Jeg henger ikke helt med her. Hva har dette med Kari og Ola Nordmann, og Fredrik Vollan å gjøre? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 No har det seg faktisk slik at satanistar (LaVey) har ein tendens til å halde trua si skjult, hemmelege satanistiske sirklar er det sikkert nok av. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er alltid flere sider av en sak, nyhetsspeilet blir alt for subjektivt for meg. Konspirasjonsteorier er alltid gøy, men skjeldent de holder når man går dem etter i sømmene. Du er tydelig overbevist om at denne artikklen fremlegger sanneheten 100% og tror ikke noe vi sier kommer til å endre på det så melder meg ut av diskusjonen her. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jeg henger ikke helt med her. Hva har dette med Kari og Ola Nordmann, og Fredrik Vollan å gjøre? I kjølvannet av alt dette idiotiske drittsnakket, dukker det stadig opp små setninger der satanister og fascister får skylden for det ene og det andre. Vollan sier slikt selv, og du kan jo bare søke etter "satanist" på den linken så ser du at det blir skrevet om det lenger nede i kommentarfeltet. No har det seg faktisk slik at satanistar (LaVey) har ein tendens til å halde trua si skjult, hemmelege satanistiske sirklar er det sikkert nok av. Ja selvsagt er det hobbysatanister og kanskje noen personer med god inntekt som leker seg med hemmelige klubber. Men om disse hadde hatt noe makt til å forandre samfunnet, ja da hadde faen ikke samfunnet vært slik Vollan og de andre "personene" sier det er. Endret 31. januar 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Synes veldig synd på den mannen, og jeg tror på at det er slik han opplever dette her.. han skriver Grunnet at politiet forfulgte meg, sjikanerte meg, drev ulovlig overvåkning av mitt soveværelse og telefon, stjal fra meg, drev hærverk på mine eiendeler og arresterte meg, følte jeg meg undertrykt av Den Norske Stat. Pga. dette stevnet jeg Dem og hele det Norske Storting som vitner for forsvaret og informerte videre Retten (Stjør- og Verdal Tingrett) om at jeg sto i ære i saken da jeg forøkte megling i konflikten før politiet involverte seg og bøtela min person, slik at Dere i Det Norske Storing kunne bevitne hva norsk politi gjør mot fredselskende borgere av dette landet. jeg sender Dem min bønn om å få penger til å kunne reise til Strasbourg og Menneskerettighetsdomstolen der Han må ha det skikkelig vondt. Får håpe han blir frisk(ere) snart Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Det er alltid flere sider av en sak, nyhetsspeilet blir alt for subjektivt for meg. Konspirasjonsteorier er alltid gøy, men skjeldent de holder når man går dem etter i sømmene. Du er tydelig overbevist om at denne artikklen fremlegger sanneheten 100% og tror ikke noe vi sier kommer til å endre på det så melder meg ut av diskusjonen her. Altså. Selv om jeg vet at _historien_ om Fredrik Vollan er sant, betyr ikke det at jeg legger meg langflat etter det han trodde på. Derfor jeg opprettet denne tråden, litt intressert i hva andre har å si om saken. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Altså. Selv om jeg vet at _historien_ om Fredrik Vollan er sant, betyr ikke det at jeg legger meg langflat etter det han trodde på. Derfor jeg opprettet denne tråden, litt intressert i hva andre har å si om saken. Hva vet du om satanister? Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Hva vet du om satanister? Endel, ikke mye. Noe du syns jeg har intresse av å vite? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva vet du om satanister? Endel, ikke mye. Noe du syns jeg har intresse av å vite? Tja, jeg er veldig klar for en debatt om det. Virker for meg som om det er den samme type idioter som snakker om satanister nå, som de menneskene som vitnet om satanistiske bortføringer der gravide kvinner ble tvunget til å føde barn og så ble barna ofret. Slike fenomener finnes ikke. Mener du at satanister har makt og innflytelse til å påvirke noe samfunn i verden? Isåfall, hvilket samfunn er påvirket av satanister? Satanister er og vil alltid være fiender av illuminati. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Tja, jeg er veldig klar for en debatt om det. Virker for meg som om det er den samme type idioter som snakker om satanister nå, som de menneskene som vitnet om satanistiske bortføringer der gravide kvinner ble tvunget til å føde barn og så ble barna ofret. Slike fenomener finnes ikke. Mener du at satanister har makt og innflytelse til å påvirke noe samfunn i verden? Isåfall, hvilket samfunn er påvirket av satanister? Satanister er og vil alltid være fiender av illuminati. Hm. Hvordan kan man _vite_ at slike fenomener ikke finnes? Satanister har nok en viss innflytelse på noen samfunn her i verden. Jeg mener, hvis jeg fikk vite at det var noen som vitnet om satanistiske bortføringer i det samfunnet _jeg_ lever i nå, hadde det nok påvirket meg. Hadde du følt deg helt uberørt? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Satanister er og vil alltid være fiender av illuminati. Akkurat. Kvifor skulle dei vere fiendar av noko som ikkje eksistarar? (Blir kanskje vanskeleg for meg å blande meg inn i slike diskusjonar sidan eg har svært lite til overs for konspirasjonsteoriar.) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hm. Hvordan kan man _vite_ at slike fenomener ikke finnes? Satanister har nok en viss innflytelse på noen samfunn her i verden. Jeg mener, hvis jeg fikk vite at det var noen som vitnet om satanistiske bortføringer i det samfunnet _jeg_ lever i nå, hadde det nok påvirket meg. Hadde du følt deg helt uberørt? Selvfølgelig! Det finnes et dusin forvaklede skjeler her i Norge som påstår at "satanister" har bortført dem, gjort dem gravide eller tvunget dem til å føde for så å ofre og/eller spise det nyfødte barnet. Dette er bullshit fra ende til annen. For det første, hvis det de sier faktisk skjedde, HVA kvalifiserer til at gjerningsmennene er satanister? Akkurat som at jeg skal si: Igår kom det et merkelig lys fra noe som lignet en svevende romskip over huset mitt. Med en lysstråle dro de meg opp i luften og inn i romskipet. Der var den 3 satanister, grønne i huden, og store svarte øyner. De utførte merkelige forsøk på meg, deretter sendte de meg tilbake til soverommet mitt. FEIL! Tilfellet her var ÅPENBART IKKE SATANISTER! Kan du gjette hva det var? Å si at satanister bortfører gravide kvinner og spiser barnet deres er like dumt som å si at jøder gjorde det. Hvordan ville det påvirket deg dersom noen vitnet om at jøder hadde kidnappet og spist barnet deres? Satanister er og vil alltid være fiender av illuminati. Akkurat. Kvifor skulle dei vere fiendar av noko som ikkje eksistarar? (Blir kanskje vanskeleg for meg å blande meg inn i slike diskusjonar sidan eg har svært lite til overs for konspirasjonsteoriar.) Jeg jobber fra motsatt side. Endret 31. januar 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå