Skribenten_ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) jeg har kjøpt en helt ny Pc som jeg har bygget selv, og jeg valge SSDNow V Series Drive 64 GB som primær disk. Problemet er når jeg skal installere windows, så sier den bare et det er 4 gig, og jeg får da ikke instalert den. Jeg trenger minimun 8 gig. Noen som har noen råd? Endret 31. januar 2010 av janern21 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Whaaa? Sikker på at du ikke har en minnepenn stående i PCen din? Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Whaaa? Sikker på at du ikke har en minnepenn stående i PCen din? jeg er sikker på det ja... Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 er den riktig formatert og partisjonert? Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 nei altså..disken er helt ny..har ikke instalert os på den..men da jeg skulle det, så het plutselig disken "ata jm loader 001" og var på 4,2 gig... forstår ingeting jeg. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har søkt litt og finner flere med samme problem. Ingen løsning å se, mulig disken er defekt. Be om å få en ny. http://www.mydellmini.com/forum/my-digital...e-received.html Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Whaaa? Sikker på at du ikke har en minnepenn stående i PCen din?Med mindre du overså det: Husk at dette er SSD og ikke HDD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå