HValder Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er faktisk ofte i forhold at jenta tror at puppene ikke er "gode/fine nok" for gutten i forholdet, men så stemmer det altså ikke overhode for gutten. Enda gutten sier at han synes de er perfekt, så blir han ikke trodd på. Vet ikke helt hvorfor det er slik, men jeg føler media må ta sin bit av skylden. Jeg personlig synes som nevnt tidligere at silikonbryster er utrolig turn-off. Eneste grunnen jeg kunne tenke meg måtte være av kirurgiske grunner. Altså at man har vært i en ulykke, har ekstrem forskjellige størrelser på brystene (f.eks B-kupp og D-kupp) Alle kvinner med normale og sunne bryster synes jeg skulle holde seg for god til silikon. Kroppen er skapt slik og det er ikke slik at alle menn liker store og runde bryster. Alle former kan ha sin sjarm for noen og stort er så slettes ikke synonymt med fint for min del Menn over heile verda foretrekker kvinner med store bryst og smal midje. Men, det er også gjort forskning som viser at det kanskje er ansiktet som har mest å sei, spesielt mtp. første møte. Lenke til kommentar
Gjest arne arnt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 post bilde så vi får se hva du har Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er veldig forskjellig på gutters preferanser når det gjelder bryster, men det er en ting som er sikkert. Vi ser på jenter. Vi ser på jenter med store bryster, vi ser på jenter med små bryster. Vi ser på tynne jenter, vi ser på større jenter. Poenget mitt med dette er at det ikke er noen garanti for at typen din vil slutte å se på jenter hvis du tar silikon. Tvert i mot tror jeg det er garantert at han ikke vil slutte å se på jenter. Så å ta silikon for å reparere sjalusien din er nok ikke en løsning på den saken. MEN føler du at du trenger silikon KUN for din egen del og for å bli fornøyd med din egen kropp, så syns jeg det er helt greit. Det er KUN du som skal trenge å være fornøyd, og hvis legene har frarådet deg å ta silikon vil jeg tro at du har helt normal størrelse på brystene, så å ta silikon for typen din sin del vil ikke være løsningen. Jeg har hatt noen flørter med både jenter med silikon og jenter uten, men med mindre bryster, og jeg personlig foretrekker små naturlige, enn større fake. Det er noe med følelsen som silikon kommer til å ødelegge. Men igjen er det en smakssak, og kan være noe helt annet hos typen din. Vei de positive sidene, og de negative sidene mot hverandre. (les mye om alle negative sider ved silikon. Det er en del av de som du kanskje ikke er klar over..) Og ta avgjørelsen ut i fra dine egne meninger, og hva du vil. Typen din har nada niks å si på denne avgjørelsen, og hvis du ender opp med silikon så gjør det kun for din egen del, og vær klar over at det mest sansynlig ikke vil fikse sjalusiproblemet ditt. lykke til Lenke til kommentar
Gjest Guest_girl_* Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tror du at han vil skikke mindre på andre jenter med store pupper dersom du får store pupper? Nei, han vil fortsatt se. Det kan ikke du gjøre noe med.... desverre Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Du er bare atten år. Puppene dine kommer helt sikkert til å vokse mye mere. Det gjorde hvertfall mine da jeg var i den alderen. Plutselig en dag var alle bhene for små Jeg er rimelig skinny selv. Og fikk ofte spørsmål om jeg hadde silikon, når jeg gikk med litt kløft ute på byen. Dessverre for meg, så har de krympet en hel cup i det siste halvåret, og det suger. Pupper er noe vi jenter har. Og er ikke de der, så synker selvtilliten. Sånn er det bare.. Du er jo veldig ung. Mitt råd er å vente noen år. Ikke ta silikon pga en teit kjæreste! Endret 1. februar 2010 av Turtlis Lenke til kommentar
McWolf Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har nettop vært i samme psykiske situasjon som deg TS, og jeg vet at det svir noe grusomt når typen syns det er "UTROLIG DIGG MED SILIKONPUPPER- men dine er fine da. Hehe." Vel, det var ikke så slemt og direkte da. Men det var sånn det ble oppfattet hos meg, og jeg tor du kanskje oppfattet det ganske mye værre enn hva det var han mente. Jeg har en ganske kraftig benbygning, med A-cup. Ikke det jeg hadde hatt mest lyst på akkurat, og noen mnd etter jeg fikk type nå så har jeg tenkt veldig mye på dette med pupper. Jeg var helt bombesikker på at jeg skulle få meg silikonpupper jeg også, for å få bedre selvtillit til meg selv - trodde jeg. Men nå i ettertid har jeg tenkt over saken; jeg klarte meg jo fint med litt mindre bryster før jeg fikk type, så hvorfor skal jeg plutselig få DET store behovet for å bli puttet inn noe plastikk inn i kroppen min? Jo, nettop, det var i psyken min problemet lå, og ikke i det fysiske, viss du forstår. Det er ditt liv, din kropp, dine pupper som jeg er sikker på er akkurat perfekte for den nydelige jenta du er. Kjæresten din har ingenting med den saken å gjøre. Det er du det, det er du som er sjoføren i livet ditt, typen din sitter bare ved siden av han. (For å dra opp en teit metafor). Som andre har sagt før meg her så burde du heller oppsøke psykolog enn en kirurg. Gutter ser på andre jenter, og pupper er noe hellig jeg aldri tror de kommer til å gi slipp på, enda så høyt de elsker sin kjære. Det vi ikke må glemme er jo at vi jenter ser jo på gutter vi også, men det er på det helt overfladiske planet. Det samme gjelder gutter. Så la han bare få se på pupper til andre jenter, det er DEG han elsker, det er deg han er sammen med, det er dine pupper han ligger å tar på om kveldene. Haha, stilig sagt av meg. Og dersom han hadde vært sammen med deg bare for puppene sin del, så er han ikke noe å ta vare på. Jeg er ekstremt glad for at jeg til slutt klarte å løsrive meg fra tanken om at jeg ikke var fin nok, bare for han sin del og ikke min egen. Kjæresten min kom med en fin ting da; "Når vi skal på gatebiltreff er det FULLT av damer med silikonpupper som jeg kan se på, og da får jeg det ut av systemet og glemmer det etterpå. Slik blir vi begge lykkelige!". Ja, jeg har en enkel type, men det er vel derfor jeg er så glad i han. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Usj, få ting som er mer harry enn silikonpupper. Var kanskje najs på 90-tallet en gang. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Usj, få ting som er mer harry enn silikonpupper. Var kanskje najs på 90-tallet en gang. Ikke bare er det harry, det er stygt. Og nei, det har aldri vært najs - ikke engang på 90-tallet. Om det gir ekstra selvtillit? Kanskje i en kort periode fordi du lurer deg selv til å tro at du har bedre selvtillit pga puppene, men jeg tror nok du faller fort tilbake der du var. Jeg har utstående ører, og fikk mange kommentarer for det oppigjennom årene. Hadde jeg fått bedre selvtillit av å fikse de? Ja, kanskje i en kort periode. Hvor er jeg i livet nå? Jeg er selvbevist, har stråler av selvtillit og får stadig kommentarer på mitt glødende jeg. Hvorfor? Fordi jeg har slått meg til ro med at dette er meg, og folk får take it or leave it. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 For å ikke snakke om harde og kalde pupper som verker Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 snip Skal du gjøre det så gjør det FOR DEG SELV, ikek for typen din. Personlig så er jeg ikke så nøye på om puppa er store. Heller litt mot små naturlige. Jo større de er jo lengere ned henger de når du blir gammel. En håndfull er mer en nok! Eksen min hadde 75A, og dette var nok for meg. Synes et arr eller noe slikt på puppene er myyyyyye mer turnoff en at dem er små. tar forbehold om at du ikke ser ut som en gutt da, men det var ikke det jeg fikk intrykk av. Hvilken størrelse bruker du i BH nå? Lenke til kommentar
Gjest Vestfold33 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg ønsker å skyte inn med en kommentar her.. Jeg er gift med ei som akkurat har tatt silikon, hørte over lang tid sutring på hvor små de var blitt etter graviditeten og at selvtillitten var på bunn. Bare 2-3 uker etter at puppene var tatt finner jeg plutselig bikinibilder av de store nye puppene har blitt lagt ut på endel profiler der ute på nettet! Selvtillitten hennes har helt tydelig skutt i taket, men hvilken tanker sitter plutselig jeg med? Det har hun ikke tenkt på nei.. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hun er vel stolt og vil vise de fram. Men jeg skal love deg, om en stund kommer hun til å angre bittert! Du som mann, bør også sette ned foten her. Ingen liker at kjæresten legger ut lettkledde bilder av seg selv, på denne måten. Hun kommer til å våkne opp en dag og skjønne at det ikke er så kult å fremstå som slutty. Lenke til kommentar
Gjest Helene28 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg skal ærlig innrømme at jeg gjorde akkurat det samme som din kone for omtrent nøyaktig 1 år siden. Jeg prøvde å få oppmerksomhet, og det fikk jeg uten tvil. Jeg la også ut "lettkledde" bilder, det vil si bikinibilder på et sosialt nettverk. Dette uten å spørre han, fordi jeg visste han ikke likte det. Til info så gikk jeg fra B-cup til stor D-cup. Det var veldig stas og innmari spennende i en liten tid, før jeg klarte å spolere hele forholdet. Dette er noe jeg angrer veldig bittert på den dag idag. Så mitt tips til deg er også at du skal sette ned foten din, før det går for lang tid! Jeg kan kjenne meg igjen dersom hun ikke ønsker det, og da ender hun som en angrende synder. Skjønner faktisk veldig godt hvordan du har det! Ønsker deg masse lykke til.. Helene Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Dette er i mine øyne helt GALT! Jeg hadde ikke tolerert det i det hele tatt at dama mi hadde lagt ut utfordrende bilder på nettet uten at jeg visste det. Eller, jeg hadde ikke tolerert utfordrende bilder av henne på nettet UANSETT.. Mulig det bare er meg, men her lukter det utroskap lang vei.. So good luck! (Jeg hadde ikek vært i tvil, ville ha sagt opp abonnementet med henne tvert om man ikke hadde blitt enige) Og JA, dama mi har silikon hun også Har i tillegg ganske mye vett i hue også! Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Små ekte pupper er best. Lenke til kommentar
Snuppilupp33 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg ønsker å skyte inn med en kommentar her..Jeg er gift med ei som akkurat har tatt silikon, hørte over lang tid sutring på hvor små de var blitt etter graviditeten og at selvtillitten var på bunn. Bare 2-3 uker etter at puppene var tatt finner jeg plutselig bikinibilder av de store nye puppene har blitt lagt ut på endel profiler der ute på nettet! Selvtillitten hennes har helt tydelig skutt i taket, men hvilken tanker sitter plutselig jeg med? Det har hun ikke tenkt på nei.. Hva sier dere? Jøsses, og dere er gift? Skjønner at hun ønsker å vise sitt nye frontparti, det gjorde jeg også når jeg tok mine innlegg for 4 år siden. Det finnes grenser. Men uansett tragisk å legge ut dristige bilder på nettet, og det uten at du visste det? Har du hørt hvorfor hun legger ut bildene? Kan tippe det er en hel del forskjellige forklaringer? Kjent med det ja.. Mange jenter har jo glamourmodeller som rollemodeller nå om dagen, hørt om mange som tar silikon og drømmer om å bli glamourmodeller, men får en supernedtur etter en tid! Får satse på at kona di ikke prøver seg der Har du fått henne til å fjerne bildene? Hvis ikke så viser jo det kanskje hva hun ønsker.. Da er det nok dessverre dømt til å gå gærnt, som noen andre her har nevnt. Dessverre. Lykke til uansett, hold oss oppdatert da på hva som skjer da! Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jøss, virker som de fleste jenter her inne har silikon. Syntes vitterlig at de ekte er best, uansett. Bær dine pupper med stolthet, flickor. Menn elsker de i alle størrelser og fasonger. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg hater mine, de er nå en e-cup, men har problemer med rygg og nakke smerter, ikke særlig deilig det nei, uansett hvor mange støttende bh'er jeg finner og hvordan jeg kler meg opp lever jeg det etterhvert.. Og prøver jeg meg uten bh kan jeg bare glemme å bevege meg ut, da er det vondt etter en time eller to.. Lenke til kommentar
Gjest Repratator30 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Dette er i mine øyne helt GALT! Jeg hadde ikke tolerert det i det hele tatt at dama mi hadde lagt ut utfordrende bilder på nettet uten at jeg visste det. Eller, jeg hadde ikke tolerert utfordrende bilder av henne på nettet UANSETT.. Mulig det bare er meg, men her lukter det utroskap lang vei.. So good luck! (Jeg hadde ikek vært i tvil, ville ha sagt opp abonnementet med henne tvert om man ikke hadde blitt enige) Og JA, dama mi har silikon hun også Har i tillegg ganske mye vett i hue også! AGREE! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg hater mine, de er nå en e-cup, men har problemer med rygg og nakke smerter, ikke særlig deilig det nei, uansett hvor mange støttende bh'er jeg finner og hvordan jeg kler meg opp lever jeg det etterhvert.. Og prøver jeg meg uten bh kan jeg bare glemme å bevege meg ut, da er det vondt etter en time eller to.. Amen, sister! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå