Gå til innhold

jeg har FX 5900 U nytt


Anbefalte innlegg

hvor mye bråker det?  

vurderer og kjøpe et. fines det noen mindre bråkete løsnigner?

Herregud, er du dum?

 

Thomas, jeg vil også ha FX 5900! :smile: Men jeg skal kjøpe det til høsten, eller kanskje jeg får det til bursdagen min? ;)

Jeg tror heller ikke at du trenger vannkjøling, kortet holdes vel kjørlig nok av viftene tror jeg...håper hvertfall det :)

 

(Jeg vil bare få legge til at jeg syns det er helt unødvendig å klage på gramatikken til folk, spesielt hvis de er vanskelig stilte. Det er urettferdig og uhyggelig).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde ikke å være arrogant. Syns bare ikke det er logisk at en som er døv ikke kan skrive(Døve lærer å skrive som alle andre), og derfor synes jeg det er litt morsomt når det ser ut som om treat og shaetano tar det som en selvfølge at døve ikke kan skrive.

 

(Var altså ikke retting til han som startet tråden)

Får satse på at du har lest trådene jeg ga til deg, burde gå greit på en halv time. Hvorfor du kommer igjenn her med samme argument igjenn er heller mindre forståelig. Det er da avklart før at jo, skrivevansker er et veldig vanlig problem blandt døve. Dette er et etablert faktum, logisk eller ikke som det er for deg. Jeg har ikke noe problem med å forstå det, men så har det kansje noe med at jeg selv lider av dysleksi. Kan bare tenke meg hvordan det er om man ikke kan høre språket i det hele tatt.

Poenget er at selv om du syns det er ulogisk, betyr ikke det at du bør poste en negativ post i en grei tråd. Det skaper bare flaming og avsporing(ja, som dette posten).

Ber igjenn om at vi kan konsentrere oss "on-topic". Beklaglivis har jeg ikke mer å tillføye der.

Lenke til kommentar
hvor mye bråker det?  

vurderer og kjøpe et. fines det noen mindre bråkete løsnigner?

LoL

Skjønner ikke det er mulig jeg!

 

Hmmm, den catcher ikke jeg helt... Det er da et helt legitimt spørsmål, ihvertfall i mine ører. :roll: Lurer faktisk litt på det samme jeg, altså støynivået på FX5900. Har selv et R9700 PRO nå, som ikke bråker nevneverdig ihvertfall.

 

EDIT: Ja, nå tror jeg kanskje jeg forstår hvorfor det var et litt dumt spørsmål... :wink:

Lenke til kommentar
hvor mye bråker det?  

vurderer og kjøpe et. fines det noen mindre bråkete løsnigner?

LoL

Skjønner ikke det er mulig jeg!

 

Hmmm, den catcher ikke jeg helt... Det er da et helt legitimt spørsmål, ihvertfall i mine ører. :roll: Lurer faktisk litt på det samme jeg, altså støynivået på FX5900. Har selv et R9700 PRO nå, som ikke bråker nevneverdig ihvertfall.

 

EDIT: Ja, nå tror jeg kanskje jeg forstår hvorfor det var et litt dumt spørsmål... :wink:

 

Det er bra, nok med en no-brain! :lol:

Lenke til kommentar

Helt utrolig at se folk skrive her at "dove er ikke blinde og kan lære seg at skrive etc." Skjønner ikke for livet mitt heller at gramatikken spiller noen som helst rolle her på et data forum.

 

Jeg synes de som ikke kunne lese denne tråd i god tro uten at kritisere en døv man bør at kastest ut for godt.

 

Simon

Lenke til kommentar
"]
hvor mye bråker det?  

vurderer og kjøpe et. fines det noen mindre bråkete løsnigner?

LoL

Skjønner ikke det er mulig jeg!

 

Hmmm, den catcher ikke jeg helt... Det er da et helt legitimt spørsmål, ihvertfall i mine ører. :roll: Lurer faktisk litt på det samme jeg, altså støynivået på FX5900. Har selv et R9700 PRO nå, som ikke bråker nevneverdig ihvertfall.

 

EDIT: Ja, nå tror jeg kanskje jeg forstår hvorfor det var et litt dumt spørsmål... :wink:

 

Det er bra, nok med en no-brain! :lol:

 

sry leste ikke hele posten skjønte det nå sry.... :oops:

Lenke til kommentar
hvor mye bråker det?  

vurderer og kjøpe et. fines det noen mindre bråkete løsnigner?

LoL

Skjønner ikke det er mulig jeg!

 

jo Ransom du har rett my bråker på skjermkort

 

jeg har spurde pappa min om det er bråker ? pappa min sa ja kan hører pc på det ca 60-80 db :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
og jeg vil tro at det trenger du ikke pga det er en veldig stor kjøler :lol:

som bråker noe jevli som thomas ikke kan høre :roll:

 

og jeg vil våge å påstå du tar 100% feil...

geforce fx 5900 ultra støyer mindre enn geforce 4 ti 4600...

tar jeg ikke helt feil betyr det mindre støy enn 9700 pro.

Lenke til kommentar
var det sånn att du hadde fx5900?

I så fall hvor mange poen får du i 3dMark2001 og 3dMark2003?

 

Mvh haavard

 

ikke overklokken

 

ca 28.000 3dMark2001

ca 12.000 3dMark2003

Okei. Ikke for å si noe, men nå tror jeg du er litt ute å kjører...

 

Kanskje du bruker de "jukse" driverne til Nvidia,

da bør du legge inn 330 patchen til 3DMark03...

Lenke til kommentar
var det sånn att du hadde fx5900?

I så fall hvor mange poen får du i 3dMark2001 og 3dMark2003?

 

Mvh haavard

 

ikke overklokken

 

ca 28.000 3dMark2001

ca 12.000 3dMark2003

 

*ler*

1: 28000 i 3DM2k1 er mer enn noen på Top10 på Futuremarks hjemmesider har, og det er snakk om max OC.

 

Users Top 10

1. 25676 **OPPAINTER** Xtremesystems.org 3DTeam

2. 25015 macci - www.akiba.fi - VR-Zone 3DTeam *25k* :)

3. 24725 OoO-DigitalJesus-oOo Crappy ati & Mad Skillz;)

4. 24543 --------->>> Hiwayman <<<----------

5. 24527 **toofast** Improving... :)

6. 24208 Tom Holck **Xtreme Systems.org 3D team**

7. 24162 Raptor - Techzone Portugal

8. 24023 <<< JCviggen >>> XtremeSystems.org 3D Team

9. 23921 HoboCrow

10. 23908 ***MrIcee*** XtremeSystems 3DMark Team

 

2. Når det gjelder 3DMark03-score, så er scoren Thomas :-) referer til (12000), så må jeg si at lederen er

**OPPAINTER** Xtremesystems.org 3DTeam, med 3DMark03 Score: 8181

hw: CPU: Intel Pentium 4 4005 MHz

GPU: ATI RADEON 9800 Series @ 567 MHz / 418 MHz 

 

Dvs en MYE raskere PC enn Thomas :-) har...

 

Så Thomas :-) - Vær grei å kjør benchmarken før du uttaler deg ;)

Lenke til kommentar
Bråker mindre en ti4600, det btåker jo det og da,men :roll: 60-80db!! :o tviler stærlt på at dte bråker mindre en r9700....vifta er jo like stor som kortet selv 8) viftene på radeon kortene er små, stille og gode :woot:

 

60-80dB er bare tull...

60x60x38mm vifta fra BlackDelta bråker ca 54dB(A), og den roterer med 8000RPM!

Lenke til kommentar
han mente 18000 ikke 28000

 

Mente han 2000 i 3DMark03-score og da?

 

Jeg stiller meg meget kritisk til denne scoren, når han utaler at han fikk 28000 og 12000 3dmark's så minker troverdigheten hans betraktelig...

 

Jeg har liten tro på at han har fått seg et geforce kort, da det ikke er en policy for produsenter å gi bort produkter bare for at du besøker fabrikken deres, -- dette er liksom ikke det samme som å prøvesmake sjokolade på nidar fabrikken :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...