Thomas :-) Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 jeg har kjøpte nytt FX 5900 U men bedre jeg kjøpte vannkjøling med FX 5900U? jeg spiller mange timer skjermkorten bli varm jeg tenke best at jeg kjøpte vannkjøling mot i FX 5900U skjermkort min? :-? noen som lrure på spør det :-? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 fredrik lær deg og lese du han er døv Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Er det for no svar og komme med.. Har du ikke no forslag så trenger du ikke svare. les siggen og så ser du kanskje at gutten er døv, hvis du kan lese da.. Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 fredrik ler deg og lese du han er døv er faktisk ikke alle som gidder å lese utallige signaturer.. No offense: Men det bør være mulig å gjøre seg bedre forstått enn dette (?). Jeg skjønner ikke helt hva det er han lurer på i alle fall 100% enig Lenke til kommentar
Lef Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 No offense: Men det bør være mulig å gjøre seg bedre forstått enn dette (?). Jeg skjønner ikke helt hva det er han lurer på i alle fall Lenke til kommentar
Lef Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 No offense: Men det bør være mulig å gjøre seg bedre forstått enn dette (?). Jeg skjønner ikke helt hva det er han lurer på i alle fall... Lenke til kommentar
Lef Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 No offense: Men det bør være mulig å gjøre seg bedre forstått enn dette sel om man er døv (?). Jeg skjønner ikke helt hva det er han lurer på i alle fall... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 lurer vel på om han bør skaffe seg vannkjøling til sitt nye gf fx 5900 ultra fordi han spiller mye og jeg vil tro at det trenger du ikke pga det er en veldig stor kjøler som bråker noe jevli som thomas ikke kan høre Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Han lurer på om han burde kjøpe vannkjøling til skjermkortet sitt. Jeg vil anbefale nei. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Helsikes trippelpost uten mulighet for sletting :-( Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 det at kortet blir varmt, er naturlig.. er ikke noe farlig så lenge du lar kjøleren sitte som den skal, altså, festet på skjermkortet.. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 No offense: Men det bør være mulig å gjøre seg bedre forstått enn dette sel om man er døv (?). Jeg skjønner ikke helt hva det er han lurer på i alle fall... da sier jeg bare stakkars deg Lenke til kommentar
Lef Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 No offense: Men det bør være mulig å gjøre seg bedre forstått enn dette sel om man er døv (?). Jeg skjønner ikke helt hva det er han lurer på i alle fall... da sier jeg bare stakkars deg Den må du være så snill å utdype litt... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 skal vel ikke mye til for og forstå hva han lurer på Lenke til kommentar
Lef Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvis du legger en del godvilje til kan du delvis gjette og delvis forstå hva det er han vil. Vel, Thomas har fått svar på det han lurte på, og det er vel det viktigste :-) Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kan dere ikkje bare svare på d han skriver ? ? ? ? ? Vist du ikkje har stor nok hjerne til å forstå ka han skriver så lagever å skriv noe ! ! Men vannkjøling på kortet kan vere bra og ikkje bra Vet ikkje kor masse det koster men det har jo sine fordeler ! -Stille -Bra kjøling -Og da kan du sikkert OC litt men mener det ikkje er nødvendig...vet ikkje så masse om 5900 U da... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 det er som sagt helt naturlig at kortet blir varmt, og viftestøy er ikke et tema. og den fx cool vannkjølingsgreia er jo veldig dyr for å kun få kjølt skjermkortet sitt. anbefaler da heller at du investerer i full vannkjølingspakke og får bedre resultater i tillegg hvis du har tenkt å overklokke og samtidig forbedre kjøling av andre komponenter i pcen. kjøp deg vannkjøling og sett en fet vifte på radiator, gjør jo ikke noe om den støyer, så da får du overlegne resultater. 8) misunner deg det kortet Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 fredrik ler deg og lese du han er døv er faktisk ikke alle som gidder å lese utallige signaturer.. "Jeg er døv" står i tillegg i rød for at folk skal se det bedre. Hvor stort må du ha det før du ser det? Kanskje du skulle skrive "jeg er blind" i signatur? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 fredrik ler deg og lese du han er døv er faktisk ikke alle som gidder å lese utallige signaturer.. "Jeg er døv" står i tillegg i rød for at folk skal se det bedre. Hvor stort må du ha det før du ser det? Kanskje du skulle skrive "jeg er blind" i signatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg