Gjest Guest_hmmm_* Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen her med råd til meg? Får besøk av ei jente som skal ligge over i morgen, som jeg liker og er sammen med, men vi har ikke hatt sex enda, ettersom jeg er litt pinglete med og ta det første steget. Jeg vet at hun er jomfru (sa hun ihvertfall). Og jeg har flere ganger spøkt med at hun er rett under "sengelappen" så hun kan ikke ha sex, og da sier hun bare at det driter hun i, og hun kommer til og ha det uansett. Er det et posetivt tegn på at det er grønt lys får og prøve seg frem? Altså at hun er klar og at hun vil? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 ikke tving henne.. og respekter henne om hun sier nei.. anyway.. it happens when it happens.. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 prøv deg ) SeX er DIGG SKjønner ikke hvorfor hun skal si nei vis hun kødder med det sånn.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ikke spekuler så mye på det på forhånd men les deg heller litt opp på at det å ha sex for første gang ikke alltid er den drømmen som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 om ho er klar må du vell nesten sørre ho om? Tvilar på om det er nokon fasit på det. Det eg hadde gjort er i alle fall å prøvd meg fram, når dere f.eks. sitter i sofaen, begynn forsiktig med pingse litt, holde rundt ho og liknande, så ser du fort kvar vegen gjeng Lenke til kommentar
DMN Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Haha, ikke planlegg sex på denne måten. Prøv deg frem og se hva som skjer, ta det som det kommer. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen her med råd til meg?Får besøk av ei jente som skal ligge over i morgen, som jeg liker og er sammen med, men vi har ikke hatt sex enda, ettersom jeg er litt pinglete med og ta det første steget. Jeg vet at hun er jomfru (sa hun ihvertfall). Og jeg har flere ganger spøkt med at hun er rett under "sengelappen" så hun kan ikke ha sex, og da sier hun bare at det driter hun i, og hun kommer til og ha det uansett. Er det et posetivt tegn på at det er grønt lys får og prøve seg frem? Altså at hun er klar og at hun vil? Hmm.. Hvis du er over 16 år anbefaler jeg deg å vente til hun er fylt den seksuelle lavalder - dette i og med at du kan straffe-forfølges om hun velger å anmelde deg, eller om foreldrene hennes får vite det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Om han er 16 og hun er 15 - så er det ikke så veldig mye som kan skje. Foreldrene hadde nok ikke komt langt med en eventuell rettsak mot den stakkars gutten. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Om han er 16 og hun er 15 - så er det ikke så veldig mye som kan skje. Foreldrene hadde nok ikke komt langt med en eventuell rettsak mot den stakkars gutten. En lov er en lov. Noe stor rettsak hadde det nok ikke blitt (alt avhengig av om jenta sier noe mer, voldtekt osv.). Ungdommer kan gjøre fryktelig mye når det blir slutt på forholdet, og ofte er ute etter å "straffe" den andre. På den siden, ville det vært ganske surt å være over den seksuelle lav-alder, om det skulle gå så langt. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vel, så skal dette bevises. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vel, så skal dette bevises. Vet du ikke at den seksuelle lavalder er 16år i Norge? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jo, dette vet jeg. Men jeg vet også det skal MYE til for at en 16 åring skal bli dømt for å hatt seksuell samleie med en 15 årig gammel jente. Og visst denne jenten sier hun ble voldtatt, så skal dette også bevises fra hennes side. Vet du ikke at de fleste ting må bevises i retten før man blir dømt? Hvertfall i Norge. Endret 31. januar 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jo, dette vet jeg. Men jeg vet også det skal MYE til for at en 16 åring skal bli dømt for å hatt seksuell samleie med en 15 årig gammel jente. Og visst denne jenten sier hun ble voldtatt, så skal dette også bevises fra hennes side. Vet du ikke at de fleste ting må bevises i retten i Norge før man blir dømt? Det er sant. Men om hun sier hun ikke var villig, blir dette fulgt opp! Strengt talt, fordi loven er der for en grunn. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Joda, men det nytter jo lite å bare si noe uten å ha noen form for bevis. Fulgt opp blir det ja, men det blir ord mot ord. Og uansett, visst man finner på å lyge om noe sånt, så er man faen meg bra spettet i hodet. Btw, deg på bildet? Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Joda, men det nytter jo lite å bare si noe uten å ha noen form for bevis. Fulgt opp blir det ja, men det blir ord mot ord. Og uansett, visst man finner på å lyge om noe sånt, så er man faen meg bra spettet i hodet. Btw, deg på bildet? Det har jeg ikke sagt noe imot. Jeg sa bare min anbefaling. Man er nok litt 'sprettet' i hodet ja, men desverre mange som gjør det. Ja, det er meg Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Selvsagt er det ikke forbudt for 16-åringer å ha sex med 15-åringer. Hvaslags samfunn lever vi i?????? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Madebyme Jepp, er nok desverre det. Wow, good looking then. ---------------------------------- Selvsagt er det ikke forbudt for 16-åringer å ha sex med 15-åringer. Hvaslags samfunn lever vi i?????? Vel, teknisk sett er det ulovlig, men ikke straffbart. I loven står det noe slikt at visst begge var med på handlingen, og begge er forholdvis lik i utvikling å sinn så vil straffen falle bort.. Edit: Var det ironi? Endret 31. januar 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ikke spekuler så mye på det på forhånd men les deg heller litt opp på at det å ha sex for første gang ikke alltid er den drømmen som alle skal ha det til. Ikke alltid nei, men om man har tålmodighet til å vente til tiden er inne, trenger det slett ikke å være så ille. Det sagt, tviler sterkt på at det er tilfellet i denne saken. Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det hjelper ikke å spørre oss om dama di er klar for sex. Snakk om det med henne selv, så slipper du å lure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå