SeWICX Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei, Jeg er en 18 år gammel gutt. Jeg er en ganske lav kar på ca 1.71 cm og veier bare 57 Kilo. Kroppsbygningen min er normal. Er ikke for tynn eller for feit, men jeg ønsker å bli kraftigere/ få mer muskler. Har dere peiling på hvilke pulver som funker bra for vektøkning? Big mass Gainer ? Cell max ? Jeg har virkelig ikke peiling på pulver som funker, så hadde hvert fint med litt råd. Når jeg trener trener jeg for det meste Bryst,rygg og armer. Det er disse områdene jeg vil jobbe mest på. Trener også bein og mage men ikke i like stor grad. Btw, hvordan kan jeg få mer kjøtt rundt albuen? altså fra forsiden ser armene mine store ut, men bakfra ser de betraklig mindre ut. Det er liksom ikke store tjukke muskuløse armer, jeg ønsker at armene skal se litt mer runde ut bakfra mer volum. hvordan er dette mulig ? tak k for alle svar. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Du må lese stickyen. Du kan ikke få masse rundt albuen, men du kan øke massen ogev og under. Hvilket pulver som fungerer best går det ikke an å si. Karbohydrat og protein er karbohydrat og protein. Kjøper du en gainer eller spiser en middag eller like mye kcal i noe annet med samme mengde protein så vil det gi det samme resultatet. Du trenger et kcal-overskudd på ca 200 for å øke massen, spiser du akkuratt nok vil du holde vekten, spiser du forlite vil du gå ned i vekt. Alle svarene du leter etter skal stå i stickyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå