kolvereid Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vil ikke denne bokstav på hånden -teknikken din etterhvert bli så normalt for deg at du i drømmen vil tenke: "Ja, bokstaven er på plass, jeg drømmer altså ikke." Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvordan kan du være så sikker på at du ikke vil ha en A på hånda di i drømmen. Om A-en blir en "stor" del av deg, vil den vel mest sannsynlig dukke opp i drømmen også. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Ting fra virkeligheten blir '' blurred '' i drømmen, derfor vil ikke sånne ting dukke opp i drømmer. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det jeg har lest er at figuren ofte kan være der, men i en annen form. Om du tegner en "A" kan den være en "E" i drømmen, eller en sau eller bare en haug krusseduller - eller ingenting. Det er også viktig å se på klokker og annen skrift, dette vil også være utydelig og rotete. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Beklager, men jeg har desverre ikke vært i stand til å oppdatere tråden med drømmene mine, fordi jeg har vært optatt. Skal skrive ned drømmen min i natt, så vi kan oppdatere tråden igjen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) I dag opplevde jeg Lucid Dreaming! Ikke bare en gang, men to ganger til og med! Holder på å oppdatere hovedposten nå, så kan du se hvordan jeg klarte det, og hva som skjedde. Edit: Da er tråden oppdatert, blir litt mye lesestoff, men håper alle som har interresse, vil lese det. Endret 7. februar 2010 av Romis Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 awesome!! bortsett fra det siste du skrev, hehe. Helt jæævlig det og. Sist gang jeg hadde LD så var jeg ikke helt bevist før jeg løpte mot ei vindu og hoppet ut pga jeg ble jaget av noen random folk. Det var der og da jeg skjønte at jeg drømte. For det var da jeg sa. Jeg vil flyyy, og plutselig fløy jeg . hoppet flere hundre meter i luften, og lekte ninja med de som var etter meg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 awesome!! bortsett fra det siste du skrev, hehe. Helt jæævlig det og. Sist gang jeg hadde LD så var jeg ikke helt bevist før jeg løpte mot ei vindu og hoppet ut pga jeg ble jaget av noen random folk. Det var der og da jeg skjønte at jeg drømte. For det var da jeg sa. Jeg vil flyyy, og plutselig fløy jeg . hoppet flere hundre meter i luften, og lekte ninja med de som var etter meg. Hvordan opplevde du LD? Fikk du en eller annen følelse i kroppen din? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er ikke ofte jeg innser at jeg drømmer, men jeg kan som oftest likevel gjøre hva jeg vil i en drøm, er det ikke det LD handler om? Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hva slags teknikk bruker du?personlig har jeg hatt mest hell med Will Induced Lucid Dreaming, altså at du lar kroppen sovne og havner i hypnagogi for så og 'hoppe' inn i drømmen. Har fått til det to ganger nå , den ene gangen ved hjelp av WTBTB(at du står opp og legger deg igjen litt etterpå). Ordentlig artige greier! Har også frø til drømmeforsterkende planter (silene capensis og Calea zacatechichi) som jeg tenker å gro til sommeren! Har hørt at Coleus Blumei også er veldig drømmeforsterkende, og den er meget lett å få tak i. Kan kjøpes på plantasjen http://www.plantasjen.no/Produkter/Innepla...-blumei-hybrid/ De få gangene jeg har fått en lucid drøm, starter med at jeg plutselig skjønner at jeg drømmer, deretter setter meg ned på kne, ser på bakken, tenker "omg, faen så detaljert alt er selv om jeg drømmer", ting begynner å fade, jeg prøver alt jeg kan for å ikke våkne, så våkner jeg. Det er sykt hvor detaljert alt er i en drøm hvis man først tenker over det. Endret 13. februar 2010 av GunnarGul Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 For meg er det helt motsatt, alt jeg ser blir kun detaljert hvis jeg vil at det skal bli det, opprinnelig er alt '' the simpsons '' grafikk. Fikk forresten LD 3 ganger i dag. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Har hørt at Coleus Blumei også er veldig drømmeforsterkende, og den er meget lett å få tak i. Kan kjøpes på plantasjen http://www.plantasjen.no/Produkter/Innepla...-blumei-hybrid/ De få gangene jeg har fått en lucid drøm, starter med at jeg plutselig skjønner at jeg drømmer, deretter setter meg ned på kne, ser på bakken, tenker "omg, faen så detaljert alt er selv om jeg drømmer", ting begynner å fade, jeg prøver alt jeg kan for å ikke våkne, så våkner jeg. Det er sykt hvor detaljert alt er i en drøm hvis man først tenker over det. Det skal visst hjelpe å spinne om du kjenner at draumen fader vekk. Snurre rundt og rundt. Korleis skal ein bruke den planta der til lucid dreaming? Hakke den opp som urter? Lukte på den? Danse ein voodoodans rundt den for sengetid? Endret 24. februar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Det skal visst hjelpe å spinne om du kjenner at draumen fader vekk. Snurre rundt og rundt.Korleis skal ein bruke den planta der til lucid dreaming? Hakke den opp som urter? Lukte på den? Danse ein voodoodans rundt den for sengetid? coleus blumei + to andre drømmeurter/planter Erowid Vault: Coleus Blumei Erowid Vault: Calea zacatechichi Erowid Vault: Silene Capensis videre kan man bruke Malurt, artemisia absinthium(søk wormwood på erowid) og Burot, artemisia vulgaris(søk Mugwort på erowid) som drømmeforsterkere. Den siste vokser forøvrig i alle veikanter over hele landet Endret 25. februar 2010 av reversfaen Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har veldig lyst å oppleve LD igjen. Sist gang jeg oppdaget noe unormalt i drømmen våknet jeg momentant. Blei temmelig irritert da. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hmm dette hadde vært noe, men må nok gjøre det i ferien. Lenke til kommentar
N* Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg styrer ofte drømmene mine og drømmer i klare farger. Drømmer ofte at jeg kan hoppe usansynlig langt. Flere kilometer. Eller at jeg maler eller er med damer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå