Zivole Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Oket det har seg da slik at jeg må få oppgradert pc'en min. Planen var først og fremst å satse på en intel basert oppgradering, men etter mye lesing diverse fant jeg ut at i7 prosessorer koster for mye i forhold til hva man man får for pengene. Jeg har ett 5970 kort på vei + 2 skjermer (samme som den jeg har). Så det jeg trenger hjelp til er å finne ett par nye deler som vil dra dette bra. tenker meg att en Phenom x4 vil funke bra, ellers vil jeg ha ddr3 minne. Noen forslag? tenkte meg å bruke opptil 4k men mindre enn dette hadde vært ypperlig Så deler jeg trenger: Prosessor, HK, Minne. P.S. Beklager rotete og dårlig grammatikk, men er veldig, veldig sliten. Edit: Ville det lønne seg med ett i7/i5 build selv om det koster mer? isåfall, hva slags forskjeller vil jeg merke? Hadde vært fint om dere kunne forklart fordeler/bakdeler med delene dere anbefaler! Endret 31. januar 2010 av Diabolicelf Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hovedkort ¤ Ram ¤ CPU ¤ Alt. Hovedkort ¤ Alt. Ram Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Hvordan ville overklokking fungere med disse komponentene? Tenker da på GPU og CPU. Vil det utnytte grafikkortet godt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå