MatjoT Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tittelen sier vel det meste... Er det noe jeg ikke har fått med meg i spillet eller er det "hemmelig"? Noen som kan fortelle meg hva de lette etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 jeg er veldig sikker på at de lette etter portalen til arken. spill halo 3 så får du se det. om du spiller gjennom den siste banen på ODST så får du se ett klipp hvor truth tror jeg det var sitter å overvåker utgravingen. du bør ha spilt halo 3 for å forstå det. Lenke til kommentar
MatjoT Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 jeg er veldig sikker på at de lette etter portalen til arken. spill halo 3 så får du se det. om du spiller gjennom den siste banen på ODST så får du se ett klipp hvor truth tror jeg det var sitter å overvåker utgravingen. du bør ha spilt halo 3 for å forstå det. I see. Takker. Joda, jeg har spillt Halo 3 Lenke til kommentar
Dani95 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 jeg er veldig sikker på at de lette etter portalen til arken. spill halo 3 så får du se det. om du spiller gjennom den siste banen på ODST så får du se ett klipp hvor truth tror jeg det var sitter å overvåker utgravingen. du bør ha spilt halo 3 for å forstå det. I see. Takker. Joda, jeg har spillt Halo 3 feil. De leter ikke etter noe men de er det for å stoppe forsyninger og supies fra mombasa til reach. Og for å finne et sted for å "aktivere" portalen til halo 7. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det kan ikke stemme, siden Reach var allerede tapt og glassert av Covenant. ODST skjer mellom Halo 2 og Halo 3, og Reach tapt (og etterpå glassert) ved begynnelsen av Halo: Combat Evolved, som er første spillet i sjangeren. Dessuten var det til Halo 0, som er Arken, og ikke Halo 7, som er siste ringen i systemet. 1 Lenke til kommentar
Dani95 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det kan ikke stemme, siden Reach var allerede tapt og glassert av Covenant. ODST skjer mellom Halo 2 og Halo 3, og Reach tapt (og etterpå glassert) ved begynnelsen av Halo: Combat Evolved, som er første spillet i sjangeren. Dessuten var det til Halo 0, som er Arken, og ikke Halo 7, som er siste ringen i systemet. I følge Halo Legents så blir den første Halo ringen; Halo 0 ødelagt av de dydsa som lagde Halo. Pga at; covernent hadde funnet ut at se hadde nøkkelen til å starte Halo 0. Lenke til kommentar
Dani95 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Og for å være helt riktig kan ikke reach komme før Halo ev. Fordi at en spartan (som jeg tror heter 112) faller ut av begynnelsen av reach. Og du kan høre han i Halo ev. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 hva er halo ev? om du mener halo CE/1 så er halo reach før halo CE/1. det er en prequel. Lenke til kommentar
Dani95 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 hva er halo ev? om du mener halo CE/1 så er halo reach før halo CE/1. det er en prequel. Halo ev er Halo Combat Evolved. Det er det de kaller det i USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå