IceFox Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 God kveld godtfolk! Her kommer et bilde jeg tok i Tunisia tidligere i høst, og er et av de mer brukbare. Dette er ikke akkurat sjangeren jeg er mest ivrig innenfor, så derfor ønsker jeg litt kritikk på dette bildet. Så hva tycks ni? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Komposisjonsmessig er dette rimelig spot-on. Kul tekstur på veggen, men bildet ga meg ikke veldig mye. Dvs, du har gjort alt rett, men for min del gir ikke motivet meg noe (dette er smak og behag selvsagt). Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Virker som det er en HDR effekt på bildet? Sterke fine farger med god skarphet (litt overdrevet nederst i høyre hjørne?). Lyset er godt balansert. Kanskje litt kjedelig plassering av papiret? Men jeg likte det og sier godt jobbet Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Er ikke HDR gitt. Tror du har rett i at det er litt for mørkt nederst i høyre hjørne. Takk for tipset! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg synes komposisjonen er grei, samme med teksturen på veggen er kul og skarp. Men som sagt er det en hjørne av bilde litt mørkt forhold til resten av bilde. Det som irriterer meg med bildet er det lyse område øverst på den lappen som ikke er revet i stykker. Synes det er for lyst. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kult bilde; skarpt og fint, men er litt enig med det Rasmus sier,at visse områder blir litt for lyse. Syntes derimot ikke at det mørke hjørnet gjør så mye, men hadde vell muligens ikke gjort noe om det ikke var der heller!? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Takker for konstruktiv kritikk. Har fått redigert en ny versjon hvor jeg har fikset hjørnet og den lyse stripen på toppen av arket. Sånne småting man selv gjør seg blind på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå