sfRoyal Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 jah, topic sier vel det meste, hvordan setter jeg opp ett nettverk med både PC og mac som er så stabilt og allikevel enkelt som mulig ? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Bra spørsmål oblivian, men trenger du spørre 4 ganger? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Shit! Her er det noe galt! Det var ikke meningen. Er det forresten noen andre som har merket at forumet er blitt svært så tregt i det siste? Eller er det bare jeg som dreit meg ut da jeg slo til på Bredere Smil i Sommer fra NGT...? :wink: Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 WinXP og, ehh, Mac OS ? er for en kamerat.. men det greieste er vel å sette opp XP nettverk, og så koble til Macen etterpå ? jaja, er jo bare å prøve, skal være WLAN btw Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Eg har merka det samme. Det har også vorte mange fleire 2-3 og 4 dobble poster Eit lite tips. Ikkje tryk mei en ein gong på ok knappen, sjølv om den ser ut til å ikkje fungere. Kva mac har du? og kva(som tidligare nemt) os har du på den? Og til slytt, kva kort sår i mac'en Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 WinXP og, ehh, Mac OS ? er for en kamerat.. men det greieste er vel å sette opp XP nettverk, og så koble til Macen etterpå ? jaja, er jo bare å prøve, skal være WLAN btw Joda, skal være en grei sak hvis han har OS10.2 eller senere. Hvis han har 9.2 eller lignende så trenger han tilleggs soft, f.eks. Dave, men det kommer an på hvilken måte dere skal dele nettverk. Er det internett tilgang som skal deles eller er det filer, printer osv? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 det er snakk om å dele ADSL linje, trådløst, me litt forskjellige macer og PCer.. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hvilken isp? NGT, Telenor, tele2, andre? Hvis du har ngt så er det enkelt. Bare plug and play. Sett alle maskinene til å bruke DHPC. Hviss du har t.d. telenor, så må du enten ha ein ruter, eller sette ein av maskinane til å være ruter. Og hvis du skal ha fil deling, så vert sikkart samba det enklaste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå