maasoey Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Prøver å laste ned drivere til mitt Abit IP35 Pro hovedkort. Men det ser ut til at Abit har problemer med FTP-serverne sine. Jeg prøvde på Onsdagen uten hell, tenkte jeg skulle prøve igjen idag. Men fremdeles fungerer ikke linkene på driver-sidene deres. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Enkelt, reis til Intel istedet. Serie 4 chipset driverne du finner der er de du skal ha Nettverk er litt verre men dette finner du hos Realtek antar jeg, husker ikke i farten hvilken brikketype det var. Det at ABIT mister serverne sine er ikke rart, de er konk og oppløst. Endret 31. januar 2010 av 007CD Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 har en følelse om at du gikk på samme feilen som meg og trykket der det sto "Asia, Europe, US". Det vil isåfall ikke funke, du må trykke på det som ser ut som en pc skjerm over info'en til drivere. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Prøver å laste ned drivere til mitt Abit IP35 Pro hovedkort. Men det ser ut til at Abit har problemer med FTP-serverne sine. Jeg prøvde på Onsdagen uten hell, tenkte jeg skulle prøve igjen idag. Men fremdeles fungerer ikke linkene på driver-sidene deres. Kan noen hjelpe meg? Hallo! Her er en link til en driverside: http://driverscollection.com/?H=IP35%20Pro&By=ABIT Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå