Yawa Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 ar benyttet meg av BarBack 6.0 sånn smått. Men det er kun utviklet til windows platformen. Finnes det ett lignende program til Mac OS X? For de av dere som ikke kjenner til BarBack: - Ett oppslagsverk med over 24.000 drikoppskrifter (orginalt) + online oppdateringer - Avansert og detaljert søkefunksjon - sette opp mitt ett eget "barskap" - Glasstype oversikt - Valge drinker samt antall og til slutt få ut en komlpett liste over alt jeg trenger - Legge inn priser på alle indigrienser, for å holde total kontroll og oversikt på kostnadene. - Fullstendig tilpassningsvennlig* *Indigrienser, priser, legge til oppskrifter/indigrienser/glasstype (alt), favoritter, og masse mer... herlig program igrunnen, bare e feil, at de ikke passer til Mac Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nå har jeg ingen erfaringer med slike programmer men jeg fant et alternativ på source forge som heter DrinkMixer: http://sourceforge.net/projects/drinkmixer/ (Java) Det var noen fler der også, men de hadde ikke frigitt noen filer enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå