Kjellfh Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Heisann ... Bare lurer på om noen har noen erfaring med dette merket ? bra ? dritt ? Hvor man eventuelt kan få kjøpt det ... søkte litt på nett men fant ikke stort om dette.. mvh kjell Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Typisk "postordremerke". Så billig at du tror det er tjuvgods. Ikke så mye å rope hurra for har jeg hørt, men verdt penga hvis du ikke vil bruke mer. På Qxl er det mer eller mindre mistenklige firmaer som selger dem billig. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg har FLH10, er sånn "passe" fornøyd med de. De kan spille høyt og sånt, men tonemellomtonen er ikke noe spessielt bra, det låter litt "tørt" for å si det sånn. Men jeg kjøpte dette paret for 1600, og til den prisen vil jeg absoludt si at de er verdt det! Det ser ut som om FLH kun blir solgt på qxl og gibud.no Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Takker for svar Jeg har akkurat vunnet et par ("fabrikknye") flh 10 på qxl.. blei 2040kr inklusiv frakt .. var dette et bra kjøp ? på hjemmesida til han jeg Kjøpte dem av sto det at pris fra produsent var 6490 kr ! http://www.geocities.com/flh1945/FLH/Pages...LHspeakers.html jj .. gleder meg uansett til jeg får dem Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Ja, jeg har også sett at den prisen blir oppgitt, men 6500kr for de høytalerene er ren SVINDEL! Til den prisen, så kan du skaffe deg mye bedre høytalere. Men til rundt 2000, så vil jeg si at det er et bra kjøp. Og viss du ser på karakterene på selgeren på qxl, så vil du se at det er svært få missfornøyde kunder han har, så det er ikke noe å si på servicen. Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Ja hvis du tror noen er så dumme å selge noe med 4500 kr i tap. 6500 kr fra produsent er jo bare tull. Det må være hvis du kjøper et eksemplar og krever at det skal leveres med kameltransport på trappa samme kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå