Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc oppfører seg merklig m opera

Anbefalte innlegg

bruker opera som nettleser og har den siste versonen og siste oppdateringer til windows...

det som skjer er at innimellom så forflytter markøren seg til venstre akkurat som om man holder piltasten konstant inne, dette går en skjelden gang over av seg selv, men stort sett må jeg logge meg av eller restarte for at alt skal bli normalt igjen. noen som vet noe om hva dette kommer av sidn jeg ikke kan finne noen med lignende problemer

har ikke merket dette med andre nettlesere enn opera, men vil helst fortsette å bruke opera fremfor andre nettlesere...

på forhånd, takk for alle svar

Endret av zhanzet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at Opera er kilden til problemet her. Dette tror jeg vil være problem generelt på maskinen. Kan du prøve med annen datamus? Er det bærbar og problemet gjelder touchpad kan du forsøke å vaske den ren med en litt fuktig klut. Du kan også forsøke å kople fra mus/touchpad idet problemet oppstår og se om den sluttet å oppføre seg rart.

Lenke til kommentar
Markør = musepila, eller "streken" som indikerer hvor i en tekstboks du skriver?

får flyttet musa, men markøren flytter seg hele tiden til venstre, noen få ganger til høyre, er ikke laptop, har prøvd med annen mus og tastatur siden det jeg har går på bluetooth. dette skjer merklig nok kun når jeg bruker opera, er ikke ofte heller. har et diNivio sett m tast+mus vis det er til noe hjelp. har heller ikke koblet til media-pad

virker som det skjer helt sporiadisk...

Endret av zhanzet
Lenke til kommentar

Hadde lignende problem med mitt dinovo edge (bruker Opera jeg også, men tror ikke det er grunnen, i allfall ikke hos meg). Jeg tenkte som så at det var signalproblemer, og etter at jeg flytta bluetooth-stikka som fulgte med til fronten av kabinettet mitt har jeg ikke hatt noen problemer lengre.

Jeg har generelt sett opplevd at rekkevidden for perfekt signal ikke er særlig bra på slike ting (både dinovo egde og en mx revolution mus har jeg opplevd det med), i allfall ikke når signalet må gjennom PC-en.

Lenke til kommentar
Hadde lignende problem med mitt dinovo edge (bruker Opera jeg også, men tror ikke det er grunnen, i allfall ikke hos meg). Jeg tenkte som så at det var signalproblemer, og etter at jeg flytta bluetooth-stikka som fulgte med til fronten av kabinettet mitt har jeg ikke hatt noen problemer lengre.

Jeg har generelt sett opplevd at rekkevidden for perfekt signal ikke er særlig bra på slike ting (både dinovo egde og en mx revolution mus har jeg opplevd det med), i allfall ikke når signalet må gjennom PC-en.

tanken var god, men tast er 10cm unna sender\mottageren som står på skrivebordet, men når det henger seg opp så fungerer tast helt ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...