Synt4xx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei, Lurer rett og slett på hvor mye støy Raptor diskene lager, lager det nok støy til at det skal være nødvendig å bruke midler som demper støyet? Her er linken til disken . Takk på forhånd Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Så pass mye støy at jeg heller ville vurdert SpinPoint F3 1TB. - Billigere - Mer langringsplass - Ytelsen er ikke langt fra VelociRaptor http://www.bit-tech.net/hardware/storage/2...3-1tb-review/10 Endret 30. januar 2010 av Svenni212000 Lenke til kommentar
fightingosprey Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Den støyer egentlig ikke så mye, men den vibrerer en god del mer en vanlige 7200rpm disker. Vil anbefale deg å ha en form for vibrasjonsdemping mellom disken og kabinettet. Jeg har den i et Antec P183 som har gummioppheng til diskene. Dermed er det kun kabinettviftene jeg hører. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 VR'n er fremdeles den raskeste disken for OS bruk når man ser bort fra SSD. silentpcreview har den enda som beste disk i sin anbefalte liste over stille disker, foran Samsung F1. Link Skal du ha noe som er stille og raskt må det bli en SSD men da må du ut med ca 1700,- for 80GB. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Hvis det eneste problemet er at den vibrer mye kan jeg vel bare kjøpe noe som hindrer den fra å gøre dette? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Mine vibrerer lite, det spørs helt hvordan du fester dem. De har beskrevet endel rundt dette på spcr. Den er fremdeles bra men den er ikke det den var da den kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå