Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei. Fant nettopp ut at kjæresten hadde overnatta til exen sin, med ei venninne. Var vel gjerne venninna som fikk hun med på det, men. Hvordan skal jeg reagere på det? Jeg er ikke en spesielt sjalu type, så bryr meg ikke om hun finner på noe med exen sin og venner og sånt, men at hun overnatter der.. Så, hvordan burde jeg reagere? Hva ville dere ha gjort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Reager slik som du føler for det. Jeg forstår ikke hvorfor folk skriver til et forum for å få meninger fra fremmede folk slik at de kan styre hvordan en skal reagere. Gjør det som føles naturlig. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Reager slik som du føler for det. Jeg forstår ikke hvorfor folk skriver til et forum for å få meninger fra fremmede folk slik at de kan styre hvordan en skal reagere. Gjør det som føles naturlig. Er så sykt enig hva du sier her. Altfor mange slike spørsmål. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei. Fant nettopp ut at kjæresten hadde overnatta til exen sin, med ei venninne. Var vel gjerne venninna som fikk hun med på det, men. Hvordan skal jeg reagere på det? Jeg er ikke en spesielt sjalu type, så bryr meg ikke om hun finner på noe med exen sin og venner og sånt, men at hun overnatter der.. Så, hvordan burde jeg reagere? Hva ville dere ha gjort? Huff. Dette er nok ikke noe gøy, kan jeg tenke meg. Det jeg ville gjort er å snakke ut med henne, spørr hvorfor hun gjorde det - og om hun skjønner at du ikke liker det. Hvis hun skjønner deg, kan du komme med et kompromiss: Det skal ikke skje igjen. Skjer det igjen da, må du nok revurdere forholdet. ---> Dette er såklart __min__ mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå