DJ_Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan aldri unne en svenske gull... Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nei, ikke når de er så desperate... Fuck them Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Nja, er vel ikke Sverige som nasjon jeg ønsker skal vinne gull, men heller Södergren som person. Har jo vært nære på å vinne flere renn, men mangler en sterkere spurt når det er fellesstart. De andre svenskene kan jeg aldri unne et gull... Endret 9. februar 2010 av Sappa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Uansett, det hadde ført til at Northug hadde fått et gull mindre. Og det vil vi ikke. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Unner ingen utlendinger en dritt. Det nærmeste jeg kommer må vel være Jan Schmid eller han eks-finnen på norske hockeylaget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Siden ingen av Løseth-søstrene vinner uansett, så håper jeg Lindsey Vonn kan ta med seg noen gull. Har jo kjørt kvinnealpinten de siste årene, jævlig synd hun blir skadet rett før mesterskapet. Håper hun kan kjempe seg til et par medaljer i hvert fall da. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Støtter Lindsay Vonn ja. I hopp kan jeg være med på Malyzs, men også Ahonen. Han har jo kun 2 sølv i OL-sammenheng, og begge er i laghopp. Altså ingen individuelle medaljer på en eller så sterk hopper. Jeg må innrømme at jeg mislikte ham på det sterkeste da han var på topp, men det var nettopp fordi han var så god, ikke på grunn av oppførselen hans, så i rettferdighetens navn bør jeg vel klare å unne ham det. I skiskyting er det vel ingen hemmelighet at jeg godt kunne sendt en bronse i retning Henkel (etter at Flatland og Berger har tatt gull og sølv), mens på herresiden har man Tim Burke. Dessverre skal vi tapetsere pallen i norske farger, så det utgår;) Han får nøye seg med at samboeren Henkel får den bronsen;) Det er de jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 En annen er vel Lindsey Jacobellis som falt klønete fra gull på et av de siste hoppene i snowboardcross i Torino. Synes egentlig det gjør at man ikke fortjener gull. Husker jeg lo hardt. Uansett, Sverige i Ishockey. Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Joa, men hun har jo hatt full kontroll i snoawboardcross de siste årene. Har jo vunnet flere x-games titler så et OL-gull hadde vært fortjent, men da må hun kutte ut de klønete greiene som hun gjorde i Torino Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Gjorde hun ikke noe lignende i x-games også? Sant det, men jeg føler nivået i cross egentlig er lavt, spesielt når man ikke klarer en grab. Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Vet at hun tok sølv i 2007, men vet ikke om hun tabbet seg ut der også. Hvis hun gjorde det bør hun gå på en trikseskole og lære seg å stå etter en grab. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Er det noen jeg unner et individuelt OL-gull, må det være Janne Ahonen. Kanskje er han tidenes skihopper, og han blir aldri glemt, men for å virkelig sette prikken over i-en må han vinne et OL-gull, og hvis ikke Jacobsen tar gull unner jeg Ahonen alt det beste. En makeløs hopper. Ellers ser jeg gjerne at Vonn tar med seg minst ett gull. Endret 13. februar 2010 av Raspeball Lenke til kommentar
Iselijah Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg unner Canada gull i ishockey!! Nasjonalsport på hjemmebane, DET vil skape stemning i hallen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå