Gå til innhold

OL2010:En utlending jeg unner gull i Vancouver

L4ffen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, er vel ikke Sverige som nasjon jeg ønsker skal vinne gull, men heller Södergren som person. Har jo vært nære på å vinne flere renn, men mangler en sterkere spurt når det er fellesstart. De andre svenskene kan jeg aldri unne et gull...

Endret av Sappa
Lenke til kommentar

Siden ingen av Løseth-søstrene vinner uansett, så håper jeg Lindsey Vonn kan ta med seg noen gull. Har jo kjørt kvinnealpinten de siste årene, jævlig synd hun blir skadet rett før mesterskapet. Håper hun kan kjempe seg til et par medaljer i hvert fall da.

Lenke til kommentar

Støtter Lindsay Vonn ja.

I hopp kan jeg være med på Malyzs, men også Ahonen. Han har jo kun 2 sølv i OL-sammenheng, og begge er i laghopp. Altså ingen individuelle medaljer på en eller så sterk hopper. Jeg må innrømme at jeg mislikte ham på det sterkeste da han var på topp, men det var nettopp fordi han var så god, ikke på grunn av oppførselen hans, så i rettferdighetens navn bør jeg vel klare å unne ham det.

I skiskyting er det vel ingen hemmelighet at jeg godt kunne sendt en bronse i retning Henkel (etter at Flatland og Berger har tatt gull og sølv), mens på herresiden har man Tim Burke. Dessverre skal vi tapetsere pallen i norske farger, så det utgår;) Han får nøye seg med at samboeren Henkel får den bronsen;)

Det er de jeg kommer på i farten

Lenke til kommentar

Er det noen jeg unner et individuelt OL-gull, må det være Janne Ahonen. Kanskje er han tidenes skihopper, og han blir aldri glemt, men for å virkelig sette prikken over i-en må han vinne et OL-gull, og hvis ikke Jacobsen tar gull unner jeg Ahonen alt det beste. En makeløs hopper.

Ellers ser jeg gjerne at Vonn tar med seg minst ett gull.

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...