L4ffen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Ville starte her, en lignende tråd som er på vg's forumsider. Emnetittelen forklarer det meste, og begrunn gjerne hvorfor du valgte han/hun, og evt hvilken øvelse han/hun hadde fortjent å vinne. Selv mener jeg Tobias Angerer, sympatisk fyr som bare har rukket til sølv og bronsje på tidligere OL og VM. Morsomt om han hadde fått full klaff på 5-mila... Endret 30. januar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Soleklart Snøleoparden (aka Kwame Nkrumah-Acheampong). Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Soleklart Snøleoparden (aka Kwame Nkrumah-Acheampong). hehe... gambias første deltaker, er det vel? noen litt mer seriøse innspill? (no offence, Patmaster, men Snøleoparden har strengt talt ikke de helt store mulighetene til å vinne ) Endret 30. januar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Gregor Schlierenzauer. En sympatisk hopper som alltid vil det beste for hoppsporten. Legger ned så mye innsats, mannen fortjener virkelig noen OL-gull. Not Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Gregor? Kødder du? ÆSJ!! Selvsagt håper jeg på Hagle eller Ole Einar i skiskyting, men hadde unnet Simon Fourcade et OL-gull. Har sansen for han. Men selvsagt, helst noen norske Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Gregor? Kødder du? ÆSJ!! Hvorfor skulle jeg kødde da? Tester hvor langt jeg kan ta denne spøken =D Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Ja, Gregor har vært den beste skihopperen i 3 sesonger nå, så det ville nesten vært smått urettferdig om han ikke fikk det til. Men, for å se det på en annen side, Schlirenzauer er bare 20 år, han får flere sjanser. Mens Adam Malysz, som antageligvis får sitt siste OL, er den skihopperen som mest fortjener å få det til for en gangs skyld, han har jo ikke vunnet OL-gull enda ! Endret 1. februar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Unner ikke Gregor en dritt. Hvit skrift fungerte igjen, ser jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Glem det. Endret 3. februar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Jaja, men har dere noen ordentlige forslag til utøvere dere unner gull?? Hadde håpet på en litt mer seriøs tråd.. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Som andre nevner her, Adam Malysz håper jeg virkelig får gullmedaljen sin. Han har vel alt annet av edelt metall, så dersom norge flopper ønsker jeg Adam lykke til! Lenke til kommentar
medlem-207551 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 En jeg unner gull må vere bamsefar, Axel Teichmann Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Landsforrædere. Enig! Er Norge som skal ta OL-gullene, glem utlendingene. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Tja, kunne jo vært greit å ha en utlending å heie på hvis han mirakuløst skulle klare å stjele en gullmedalje fra Norge. Legg merke til "HVIS", det er jo veldig usannsynlig at det skjer da... Lenke til kommentar
medlem-207551 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Landsforrædere. Enig! Er Norge som skal ta OL-gullene, glem utlendingene. Det beste hadde jo vore om Petter tok 6 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Landsforrædere. Enig! Er Norge som skal ta OL-gullene, glem utlendingene. Det beste hadde jo vore om Petter tok 6 Regner ikke alle med at han gjør det da? Endret 5. februar 2010 av Palme Lenke til kommentar
stwa Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jaja, men har dere noen ordentlige forslag til utøvere dere unner gull?? Hadde håpet på en litt mer seriøs tråd.. Jeg unner virkelig Martin Schmitt ett gull, at han fremdeles holder på etter å ha slitt så de siste årene er beundringsverdig! Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Anders Södergren er en sympatisk fyr jeg unner et gull, eller ihvertfall en medalje. En annen er vel Lindsey Jacobellis som falt klønete fra gull på et av de siste hoppene i snowboardcross i Torino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå