Gå til innhold

OL2010:En utlending jeg unner gull i Vancouver

L4ffen

Anbefalte innlegg

Ville starte her, en lignende tråd som er på vg's forumsider.

Emnetittelen forklarer det meste, og begrunn gjerne hvorfor du valgte han/hun, og evt hvilken øvelse han/hun hadde fortjent å vinne.

Selv mener jeg Tobias Angerer, sympatisk fyr som bare har rukket til sølv og bronsje på tidligere OL og VM. Morsomt om han hadde fått full klaff på 5-mila...

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Soleklart Snøleoparden (aka Kwame Nkrumah-Acheampong).

hehe... gambias første deltaker, er det vel?

noen litt mer seriøse innspill? (no offence, Patmaster, men Snøleoparden har strengt talt ikke de helt store mulighetene til å vinne :p)

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar

Ja, Gregor har vært den beste skihopperen i 3 sesonger nå, så det ville nesten vært smått urettferdig om han ikke fikk det til.

Men, for å se det på en annen side, Schlirenzauer er bare 20 år, han får flere sjanser. Mens Adam Malysz, som antageligvis får sitt siste OL, er den skihopperen som mest fortjener å få det til for en gangs skyld, han har jo ikke vunnet OL-gull enda ! :(

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar
Jaja, men har dere noen ordentlige forslag til utøvere dere unner gull?? Hadde håpet på en litt mer seriøs tråd..

Jeg unner virkelig Martin Schmitt ett gull, at han fremdeles holder på etter å ha slitt så de siste årene er beundringsverdig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...