Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SM har da ikke flyttet så mange ganger?? 7 ganger var noe hun sa selv, men når hun begynte å telle så ble det jo ikke 7 i det hele tatt.. tror hun bare er litt dum :p

Torbjørn - Solo - Petter - Solo - Emil = 4 ganger?^^

SM har forøvrig en utrolig harry klesstil.. altså, hvem går med gstrengbikini?? Greit at hun er pen/har fin kropp, men likevel.

Som jente forstår jeg ikke helt hvorfor alle synes Niklas er kjekk, men jeg ser jo at han kan være sjarmerende mot jentene og virke veldig grei (særlig de første ukene virket han som en hyggelig kar, nå virker han mest desp og slesk:P)

Endret av Elenion
Lenke til kommentar

SM har da ikke flyttet så mange ganger?? 7 ganger var noe hun sa selv, men når hun begynte å telle så ble det jo ikke 7 i det hele tatt.. tror hun bare er litt dum :p

Torbjørn - Solo - Petter - Solo - Emil = 4 ganger?^^

SM har forøvrig en utrolig harry klesstil.. altså, hvem går med gstrengbikini?? Greit at hun er pen/har fin kropp, men likevel.

Som jente forstår jeg ikke helt hvorfor alle synes Niklas er kjekk, men jeg ser jo at han kan være sjarmerende mot jentene og virke veldig grei (særlig de første ukene virket han som en hyggelig kar, nå virker han mest desp og slesk:P)

SM flyttet vel to ganger sammen med Petter, så det blir vel egentlig Torbjørn-solo-petter-solo-petter-solo-Emil=6-ganger.

Lenke til kommentar

Alle på Paradise Hotel har dårlig stil, de som sier noe annet kommer høyst sannsynlig fra dypeste Oslo-Øst eller Romerike

så man har dårlig stil hvis man er fra oslo-øst? hva vet du om det? :hmm:

Herthugen har tydeligvis perfekt stil..

OT: Petter er den best kledde der imo

Endret av SML
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...