Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammel hotellgjest!!!

Mitt tips:

Daniel

Vi får krysse fingrene for det. Sett opp en poll. :new_woot:

Done. ;)

Smågal: TV3 har lurt oss før, det kan fort skje igjen. Tviler på at de faktisk spoiler så mye da. ;)

personen hadde rosa neillakk på tæra da. tviler på at det er daniel...

Lenke til kommentar

Ang. den gamle gjesten:

Har dere aldri sett kvinnelige bein før folkens? Selvfølgelig er ikke det der Daniel :dontgetit: Pernille er den av jentene som røk først, så kanskje det er henne? Passer jo godt med situasjonen inne på hotellet nå ... Noen som kommer til å gå gjennom episodene og finne ut hvem som hadde rosa neglelakk? :p

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Får ikke sett på paradise i morra, så jeg kjøpte episoden fra viasat.no. Må si overraskelses gjesten var skikkelig lame, og det er ikke noe å glede seg til egentlig.

Forøvrig veldig mye repetering på episoden i dag. Er ikke så spennende å høre flere ganger at Niklas er "player", eller at de roter hele tia, det er jo helt normalt. Skulle vært mer taktikk snakk der.

Lenke til kommentar

Ingen jenter har så store føtter, med mindre de er alergisk mot mygg og blitt stukket der!

Eller kost seg litt for mye på mc'en

Ja, så var det det da. Ingen av jentene så langt på Paradise som har gått ut er i nærheten av chubby. Så er nok en gutt som kommer inn.

Og i og med at både Thorbjørn og Helfner er nokså brun iforhold til Daniel, så tipper jeg det er Daniel.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Får ikke sett på paradise i morra, så jeg kjøpte episoden fra viasat.no. Må si overraskelses gjesten var skikkelig lame, og det er ikke noe å glede seg til egentlig.

Forøvrig veldig mye repetering på episoden i dag. Er ikke så spennende å høre flere ganger at Niklas er "player", eller at de roter hele tia, det er jo helt normalt. Skulle vært mer taktikk snakk der.

svar i spoiler pls, vil vite det :p eller PM meg viasaten din, så ser jeg selv :p

Lenke til kommentar

Dere kommer nok til å bli meget skuffet. :p

Spoiler her:

Det er Cathrine som sitter oppå der. Stine Marie får valget mellom å flytte inn på rom med Emil og la Cathrine få komme inn igjen, eller å fortsette å bo på solo å sende ut Cathrine. Ho velger å la Cathrine dra. :D

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...